likferd Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Har man Soc er det verdt å skaffe AR. Er en paladin på serveren min ved navn Loke, fyren har 22% crit rate og med reckoning kan han lett 2-3 shotte mager / Rogues. Han bruker pvp gearet . At han lett tar roguer med reckoning forstår jeg jo, de critter jo for 60-70 damage hele tiden :!: Men mager? Tviler på at magen står og storcritter med staven sin, og reckoning virker vel ikke på spellcrits
.V. Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Har man Soc er det verdt å skaffe AR. Er en paladin på serveren min ved navn Loke, fyren har 22% crit rate og med reckoning kan han lett 2-3 shotte mager / Rogues. Han bruker pvp gearet . At han lett tar roguer med reckoning forstår jeg jo, de critter jo for 60-70 damage hele tiden :!: Men mager? Tviler på at magen står og storcritter med staven sin, og reckoning virker vel ikke på spellcrits Men prester med Glowing Brightwood Staff derimot... (for de som ikke har sett Pure Pwnage, QQ)
Zlash Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 (endret) bare la de forvirra paladins leve i sin fantasi verden hvor de kan gjøre dmg på lik linje med dmg dealers... En Paladin må være "heldig" for å få noe skade i det hele tatt. Men det er fullt mulig å få frem en 2.5k på et slag.... Ettersom SoC (Seal of Command) opererer med et fast antall proccs i minuttet (6PPM) er det mulig å estimere når neste SoC proc kommer. Alle paladiner som har spilt en stund lærer å forutsi dette. Du kan for eksempel slå på en mob i noen minutter. Når SoC ikke har proccet på 40sec, kan du være sikker på at i de neste 20sec vil den procce 5-6ganger. Du kan deretter løpe bort og innlede en kamp med en spiller. I 20sekunder er du en rogue i rustning Windfury har en fast prosentandel (20%) på hvert slag. Dette kan ikke sammenlignes. Endret 25. juni 2005 av Zlash
GRendal Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 bare la de forvirra paladins leve i sin fantasi verden hvor de kan gjøre dmg på lik linje med dmg dealers... En Paladin må være "heldig" for å få noe skade i det hele tatt. Men det er fullt mulig å få frem en 2.5k på et slag.... Ettersom SoC (Seal of Command) opererer med et fast antall proccs i minuttet (6PPM) er det mulig å estimere når neste SoC proc kommer. Alle paladiner som har spilt en stund lærer å forutsi dette. Du kan for eksempel slå på en mob i noen minutter. Når SoC ikke har proccet på 40sec, kan du være sikker på at i de neste 20sec vil den procce 5-6ganger. Du kan deretter løpe bort og innlede en kamp med en spiller. I 20sekunder er du en rogue i rustning Windfury har en fast prosentandel (20%) på hvert slag. Dette kan ikke sammenlignes. så windfury er bedre...eller? Hva er best av SoC og Windfury?
likferd Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 En Paladin må være "heldig" for å få noe skade i det hele tatt. Men det er fullt mulig å få frem en 2.5k på et slag.... haha :!: Sikkert på det ikke er buggen der det viser nesten dobbel skade ved bruk av SoC du har sett
M@R7!N Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) WF! Edit: passer bedre Endret 9. juli 2005 av M@R7!N
.V. Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) bare la de forvirra paladins leve i sin fantasi verden hvor de kan gjøre dmg på lik linje med dmg dealers... En Paladin må være "heldig" for å få noe skade i det hele tatt. Men det er fullt mulig å få frem en 2.5k på et slag.... Ettersom SoC (Seal of Command) opererer med et fast antall proccs i minuttet (6PPM) er det mulig å estimere når neste SoC proc kommer. Alle paladiner som har spilt en stund lærer å forutsi dette. Du kan for eksempel slå på en mob i noen minutter. Når SoC ikke har proccet på 40sec, kan du være sikker på at i de neste 20sec vil den procce 5-6ganger. Du kan deretter løpe bort og innlede en kamp med en spiller. I 20sekunder er du en rogue i rustning Windfury har en fast prosentandel (20%) på hvert slag. Dette kan ikke sammenlignes. så windfury er bedre...eller? Hva er best av SoC og Windfury? Om du sammenligner WF og SoC på et våpen med 3.8 speed (reaper f.eks) vil da WF procce 3 ganger per minutt i snitt (jada, jeg vet den alltid proccer minst 5 ganger på rad mot paladins/andre alliance) mot SoCs 6 PPC. Eneste forskjellen blir da at WF gir +AP på ekstraslagene, som da blir 420dmg per proc med 3.8 speed, altså rundt 1250dmg mer per minutt. WF FTW! (Merk at jeg aldri har spillt hverken shamangud eller palanoob, men brukte det som står på thottbot og kalkulatoren i windows) Endret 9. juli 2005 av E-Ton
Nstin Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) "Syke paladincrits" hahaha... en 1200 dmg crit ER en syk paladincrit Edit: formulering Endret 9. juli 2005 av Nstin
-=SjuR=- Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 "Syke paladincrits" Jepp...1200.. /rofl... Criter mye mer enn 1200! Når jeg Criter med mitt 1h weapon får jeg crits godt oppi 1200 på min lev 50 paladin
Nstin Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Criter mye mer enn 1200! Når jeg Criter med mitt 1h weapon får jeg crits godt oppi 1200 på min lev 50 paladin det er vel med SoC? SoC er bugga, den viser mer dmg enn den faktisk gjør Endret 9. juli 2005 av Nstin
brillan Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 "Syke paladincrits" Jepp...1200.. /rofl... Criter mye mer enn 1200! Når jeg Criter med mitt 1h weapon får jeg crits godt oppi 1200 på min lev 50 paladin 1200 på 1hand med paladin? lvl 50? Dette var på en lvl 1 critter med 5stk sudder armor + at du hadde alle buffs som er mulig ja?
Nstin Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Exploid: hvis han critta med SoC så kan det se ut som om han critta for 1200. jeg har selv crittet for for 400-500 (med SoC) med min paladin når han var lvl 32. men det er jo bare feil.. selvom det står det.
Keylar Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Har man Soc er det verdt å skaffe AR. Er en paladin på serveren min ved navn Loke, fyren har 22% crit rate og med reckoning kan han lett 2-3 shotte mager / Rogues. Han bruker pvp gearet . At han lett tar roguer med reckoning forstår jeg jo, de critter jo for 60-70 damage hele tiden :!: Men mager? Tviler på at magen står og storcritter med staven sin, og reckoning virker vel ikke på spellcrits Jo det gjør det . Er vel nevneværdig å si at Loke er den eneste Paladin som vant Honor contest. Han har brukt AR hele tiden og . Tenk deg en fire mage som spammer scorch og critter mye, jeg løper opp til han og POFF x4 350~ dmg slag mitt i trynet! Endret 9. juli 2005 av Keylar
M@R7!N Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Husker paladins på test serveren Var rogue, jævla reckoning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå