Rubba Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hei, når jeg skal joine en internett server, så står det bare "joining game" så returnerer den bare til server lista igjen. Den får altså ikke connecta til noen av serverene på lista. Er det noen som har samme problemer, eller har behjelpelig informasjon ja takk Er så kjipt og nettop ha kjøpt spille og ikke kunne spille online
ØysteinT Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 jeg har akkurat samme problem. Demoen funka helt fint, singleplayer funker fint. Men ikke multiplayer. Har sjekket at brannveggen ikke blokerer ting. Og hvorfor er den faans multiplayer lista så treig? Samt at du ikke engang kan bruke mousewheel til å scrolle??? EA får Windows til å se perfekt ut. Jævla sur Øystein.
Rubba Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Hvordan skal vi fikse detta??? Ingen av mine venner har dette problemet..... Blir deprimert og sinna
entonic Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) har sett på forumet til battlefield.no at folk har dette problemet. da har det vært at cd-keyen rett og slett ikke har lagt seg i registeret. skal se om jeg finner tråden og poste den her EDIT: Se her ja. utrolig hva man kan finne på battlefield.no. Endret 24. juni 2005 av Entonic
Bimmelom Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Har akkurat samme problem. Kommer bare opp Could not connect to server eller noe sånt! Er utrolig deprimerende dette her nå. Kom conection problems igår når jeg spilte online. Internetten var jo rask i firefox og nedlastning, men hadde over 100 i ping på bf2.
entonic Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 finn norske servere. i server name skriver du battlefield.no. de har som regel lav ping. jeg ligger på under 5 på dem.
Rubba Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 Hei Etonic, problemet er at jeg har gjort detta..... Men når jeg joiner så står det joining game og så bare avbryter den på en måte og går tilbake til server lista .....
Bimmelom Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 finn norske servere. i server name skriver du battlefield.no. de har som regel lav ping. jeg ligger på under 5 på dem. Hmm. Hvilken linje har du ? Jeg har 2m/bits fra Telenor. Kan ha noe å gjøre med at de holder på å forbedre linjen. Telenor kunder får jo 4 m/bits linje nå. En ting jeg sliter litt med. På Filter setup står det "not full". Den står på, og omtrent alle serverene er fulle. HVORFOR skjer dette? Og HVORFOR er menyen så treig ?
Rubba Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Skrevet 24. juni 2005 (endret) Det er helt sikkert fordi pågangen er så stor akkurat nå. Spillet ble sluppet igår liksom... Er nok av folk som har ventet og som tømte sparebørsa for å kjøpe bf2 igår hehe, håper for guds skyld at det ordner seg Endret 24. juni 2005 av Rubba
Landa Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Hadde samme problemet. Deinstallerte alt ink. demo. Reinstallere så på en annen plass. Så funka det.
entonic Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 har 4mbit opp og ned fra lyse. spiller demoen da. spør på battlefield.no da de helt sikkert vet mer enn meg.
ØysteinT Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Okay, fiksa det ved å kjøre cdkeyprogrammet som ligger i Support-katalogen. Øystein
ehs5 Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Har samme problemet, møkk lei det nå. Cdkeyprogrammet, ØysteinT? Hva er det?
Rubba Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Tusen Takk Øystein.... Folkens Øystein hadde så rett så rett.... Man klikker på Support mappa inni Battlefield2 mappa. Der vil man finne en exe.fil som heter no som, EA_key eller no. Den trykker man på og fyller deretter ut cd-key som befinner seg bak på brosjyren som følger med spillet. Trykk så neste, og vips det funker . Dersom det ikke funker, prøv da og slett spillet og legg det inn igjen på nytt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå