Gå til innhold

7800GTX kontra X 850 XT PE


Boralis

Anbefalte innlegg

Har nå vært i kontakt med Komplett.no og de sender meg opp ett XFX GeForce 7800GTX 256MB GDDR3 til test, dette hadde jeg tenkt å sammenligne mot mitt X 850 XT PE kort .

Kortet vil komme i neste uke en gang og det kan bli spennende å selv få teste disse opp mot hverandre .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, korte er jo et sterkere kort.. en 6800ultra og X850Xt PE uannsett åssen du setter de mot 7800GTX, ska høre med netshop.no om jeg får til noe av det samme.

 

Slitter litt med varme problem med mitt X850XTPE og shuttle sn25p...

Når jeg spille NFSU2 eller bf2..i 1280x1024 alt max så blir korte for varmt.

Lenke til kommentar

Ja,men det som er inntresangt er å se hvor stor forskjell en oppnår på disse to kortene,samtidig som en får testet dette selv på en maskin en er vant å bruke og i tillegg kan ta nøyaktig de testene en selv ønsker .

Er også åpen for å ta tester som andre måtte ønske hvist jeg har dem tilgjengelig .

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du å overtale komplett til å låne deg kortet? Kjenner du noen som jobber der eller noe sånt? Bare lurer og gleder meg veldig til testen, og har du bestemt deg for hvilke tester du skal kjøre?

Vel for å si det sånn så er det ikke første gang jeg får låne utstyr,bla minnetesten som jeg lagde i sin tid var basert på lånt utsyr .

Har en A64 4000+ i maskinen utlånt av Netshop :-)

Når det gjelder tester så får jeg se, det blir vel de std sisofttestene og 3D Mark og så håper jeg å få til noen spilltester også .

Så er det jo støy/varmeutvikling som kan være morro å ta med + selvfølgelig hvordan dette klokker .

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

Men hva gjør at dere får utstyr...da er det jo bare å kjøpe en billig pc og be forhandlere om det nyeste og beste for å teste ytelse...Skulle gjerne testet Athlon 64 X2 4800+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...