Gå til innhold

Guild Wars ble fort kjedelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg synes Guild Wars ble fort kjedelig, pga, spillet gikk enten ut på å utføre quests, som gikk mye ut på det samme, eller å kjempe mot andre spillere... noe som fort ble ensformig.

Jeg lurer på om det er flere som synes det samme!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visst du bare er ute etter å gjøre quest og spille PvP kamper som ikke har noen mening så har du rett. Jeg har slev gjort alle missionene og de fleste questene, men jeg syntes det er kjempe artig å kjempe til Hall of Heroes for å få gudens gunst til europa for å så komme meg til underworld eller fissure. Prøvde en Guild War har forleden og det var gjempe artig. Har teamet bra taktikk og slikt så er det gjempe gøy.

Skrevet
Hei.

Jeg synes Guild Wars ble fort kjedelig, pga, spillet gikk enten ut på å utføre quests, som gikk mye ut på det samme, eller å kjempe mot andre spillere... noe som fort ble ensformig.

Helt enig! jeg kjøpte det fordi en jeg kjenner sa det var "diablo 3", men jeg ble lei så jeg gikk over til wow igjen! :thumbup:

Skrevet

Kan jeg tørre å spørre hvor mye dere har prøvd ut spillet? Spillt ut hele storyen? Spilt Vanlige arena PvP kamper? Prøv dere å komme til Hall of Heroes? Prøvd dere i Underworld og fissure? Fått tak i guild og prøvd dere i en GvG kamp? Bare lurer om dere finner alt det kjedelig? Visst man bare har spillt missons og vanlig mixet arena PvP er det ikke rart dere syntes det er kjedelig.

Skrevet
Kan jeg tørre å spørre hvor mye dere har prøvd ut spillet? Spillt ut hele storyen? Spilt Vanlige arena PvP kamper? Prøv dere å komme til Hall of Heroes? Prøvd dere i Underworld og fissure? Fått tak i guild og prøvd dere i en GvG kamp? Bare lurer om dere finner alt det kjedelig? Visst man bare har spillt missons og vanlig mixet arena PvP er det ikke rart dere syntes det er kjedelig.

gjort alt det du nevnte der ja.

Skrevet

Guild Wars blir litt kjeldlig i lengden

Men nå er eg bare på lvl 15 og ikkje gjort alle mission og qouesten

pfff/pwnd111oneoneoneone11 shrug.gif

:) ok...hehe

Skrevet

Pfffft!!!!

Skrevet

Pfffft!!!!

ok da, ikke alt, med meste parten av det som står der har jeg gjort.

Skrevet

Vedder buen min på at dere ikke har klart hele underworld og hele fissure. Jeg kommer ikke til å gå lei før jeg har klart det og komt høyt på Guild Ladder med guilden min. Jeg blir sikkert ikke lei før det heller, men folk har forskjellig smak og det kan vi ikke gjøre noe med.

Skrevet

@ uttales "ætt" eller "at" på engelsk... Det betyr bare at jeg snakker til deg, jeg er fullt klar over at det ikke er nicket ditt :p

Men kan du ikke bare slutte og mase over hvor mye "bedre" WoW er? Dette er tross alt GW-kategorien :p

Nok offtopic...

Skrevet (endret)
Hei.

Jeg synes ikke det samme, blir aldri lei. :) Men, det høres ut som rollespill generelt ikke ligger for deg, og når du sier "kjempe mot andre spillere er kjedelig", så er vel ikke FPS, strategispill, eller andre spill noe for deg. Hmm, prøvd SingStar? :p

EDIT:

Helt enig! jeg kjøpte det fordi en jeg kjenner sa det var "diablo 3", men jeg ble lei så jeg gikk over til wow igjen!

Der brast logikken din ganske grundig. Du er enig i det han sier, men så gikk du over til WoW igjen? WoW handler da for det meste om quests og litt, IMO, elendig PvP. (Ja, jeg har spilt det)

Endret av GuardiaN--

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...