Gå til innhold

Størrelse på kart i singleplayer- BF2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått fatt i dette fantastiske spillet. Tenkte jeg skulle prøve meg litt i singleplayer-delen, før jeg går på nett mot de store gutta. Har trålet menyene opp og ned i mente, men jeg finner ikke noe valg for å forandre størrelsen på kartene. Eller er det ikke mulig i singleplayer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, singleplayer-mappene er kun 16-spillers-versjonene.

Dessverre. Det går rykter om at noen moddere jobber med saken, though.

Og en ting til: Battlefield-serien er ikke for å spille mot bots, de er RENE ONLINESPILL ;)

Endret av Bandidos Pelle
Skrevet
Og en ting til: Battlefield-serien er ikke for å spille mot bots, de er RENE ONLINESPILL ;)

En plass må man jo lære spillet...

enig, er litt uhøvelig med nybegynnere som prøver seg på commander mode eller skal fly et fullt helikopter.

Skrevet

enig, er litt uhøvelig med nybegynnere som prøver seg på commander mode eller skal fly et fullt helikopter.

Vi har vel alle vært igjennom vår del med grufulle dødsfall der ja..

Skrevet

En plass må man jo lære spillet...

Det var slik jeg tenkte også. Litt kjedelig ødelegge for alle ande, ved at jeg ikke kan kartene osv. Men takk for tilbakemeldingene alle sammen. :)

Skrevet

Dere kan forvente dere mange forbedringer på enspillerfronten. BFSP jobber imidlertid med en modifikasjon med disse målene:

1) Making singleplayer support for 32 player and 64 player maps of BF2

2) Fixing bots weapon usage(snipers and lmg'ers mainly)

3) Making the bots even more accurate and deadly(which can be disabled of course with setting a lower skill plugin)

4) Adding new, bot supported custom maps, which enchance the gameplay(we're able to script new gametypes if Im right), or provide very good sp action.

(Im still thinking about making an objective-based map, with the player as a US special forces guy, the Iraqi guys on the defence(hopefully we can make them patrol by using waypoints) and then as goal destroying a bridge or something like that. It'd be a LOT of work, but it'd be SO cool to have a true singleplayer level in our bf2 mod)

5) This is going to be the most difficult goal, maybe 4centsshy can help us with this, but I'd like to make a little program called 'Botswitcher' or something like that, that will be installed along with our mod, and that allows you to switch the number of bots, and their skill level. It should be a program with a GUI, and it should be able to:

a) make edits IN the .ai file

OR

b ) rename .ai files(so we have an .ai file for 64 player setup with 100% botskill, an .ai file for 32 players 50% bot skill and so on)

So the folder of our mod would look like:

aidefault.ai64player

aidefault.ai32player

and so on, and when you want to switch on 64 bots, the program will change

aidefault.ai64player to aidefault.ai, so that file will be loaded(I tried to explain it as good as I can, hope you all understand it)

Of course, a is easier and works better, but since I don't know a lot about C/Java programming I don't know what 4centsshy can do

6) Getting the Coop mode working in BF2, or if it isn't possible, adding tutorials on how 2 play in coop mode by joining with IP adres

7) Add bot support to the two DICE maps that will not come with bot support

8) Adding more realistic damage system for handweapons

Skrevet

jeg kommer meg ikke på nett pga. PB så jeg er nødt til å spille sp.

det er foresten 1 brett med fly på sp. husker ikke navnet, det er det som er om natta, det er også 2-3 brett med heli's

Skrevet
jeg kommer meg ikke på nett pga. PB så jeg er nødt til å spille sp.

det er foresten 1 brett med fly på sp. husker ikke navnet, det er det som er om natta, det er også 2-3 brett med heli's

Greier botene å benytte seg av flyene uten å krasje i fjellet?

Skrevet (endret)

Ja det klarer de, bei så drit sur når vi hadde tatt alle flagga også var det en dassete bot i et fly som kjørte rundt fikk jo fader ikke tatt jævlen, ikke no AA våpen noen steder :realmad:

Endret av Rofle01
Skrevet

om man absolutt vil finpusse på fly ferdigheten..ja...da kan man alltids lage en liten "local" server der man har all verdens tid uten motstand. :)

Skrevet
Dere kan forvente dere mange forbedringer på enspillerfronten. BFSP jobber imidlertid med en modifikasjon med disse målene

Hvem er BFSP?

Battlefield Singleplayer. Det er en gruppe som finpusser på enspillerdelen. ;)

Skrevet

Her var det kommet mye interessant informasjon. Takk for det Thomas. :) Dette Battlefield Singleplayer, er det gutta bak spillet som står for det?

Skrevet
Her var det kommet mye interessant informasjon. Takk for det Thomas. :) Dette Battlefield Singleplayer, er det gutta bak spillet som står for det?

Nei, det er en gjeng ivrige gutter med god peiling på hvordan man programmerer kunstig intelligens og evne til å lage modifikasjoner. Her er nettadressen:

http://www.planetbattlefield.com/battlefieldsingleplayer/

Our members have made a total of 20854 posts

We have 765 registered members - på forumet

Med disse tallene er det helt utrolig at EA kutter Coop-funksjonen og ikke forbedrer den kunstlige intelligensen mer enn de har gjort, i tillegg forminsker de enspillerdelen ned til 16 spillere.

Denne gruppen har jobbet med en modifikasjon til Battlefield 1942 og Battlefield Vietnam, og har til nå greid å forbedre den kunstige intelligensen i spillene mye.

Skrevet
Hei!

Er det noen som vet om hvordan man zoomer inn siktet på sniper riflen?

..dvs. mer en 1x zoom

Mvh

HAJ

Vet ikke helt hva du sikter til her, men om du høyreklikker med musen zoomer du jo inn med siktet... 1xzoom er jo ikke noe zoom/forstørring, så vet ikke helt hva du mener her. Du har bare et zoom nivå, kan ikke endre dette, kanskje det kommer mods seinere som gjør noe med dette, men slik det er i dag; nei, Kun et zoom nivå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...