tukols Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Har lavet slutt-oppsetningen av en Fujitsu-Siemens computer, som jeg gjerne skulle skaffe manual til hovedkortet på. Beskrivelsen av computeren er: AMD 64 3700 Scaleo P 1024 GB 3200 DDR 400 MHz 2x 250 GB Sata diske På bunden av hovedkortet står det:Asus A8NE-FM/S Har vært inne på både på Asus og Fujitsu-Siemens hjemmesider, men ingen steder får jeg respons. Noen som kjenner det? Hilsen tukols Endret 23. juni 2005 av tukols
endrebjo Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Prisguiden har ihvertfall noe som likner. Og google finner litt den også.
Bolson Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Sikkert en spesialversjon av ASUS A8N-E (for FS). Sjekk etter det, og se om det stemmer. Kortet har Nforce4 Ultra brikkesett. Bruk f.eks Everest til å sjekke specs, og se om de stemmer. Har kortet selv, men de står på en Linux Server, så jeg har aldri sjekket nærmere hva Everest forteller om det. Edit: A8NE-FM er samme kortet i mATX format, og jeg har faktisk ikke sett dette beskrevet på ASUS sine sider. Endret 23. juni 2005 av Bolson
tukols Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Ja, nå kom jeg litt videre. Takker for det. Hadde lavd en søkning på google, men er ikke særlig stiv i chekkisk, italiensk eller tysk. Men jeg fandt da noen spec. som var til å forstå. (Rare greier at det ikke kom noe på Engelsk) Derutover så var det fint med henvisningen til prisguiden. Det var da til å forstå. Jeg prøver det du foreslår Bolson, for nå har jeg jo fått en del specs til å sammenligne med. A8NE-FM er samme kortet i mATX format, og jeg har faktisk ikke sett dette beskrevet på ASUS sine sider. Nej, det prøvde jeg også å søke på. Rare greier. Men OK. Det er nok et OEM kort som selges til Fujitsu-Siemens, og de laver deres egne manualer som jo ikke beskriver hovedkortet i detaljer. Hilsen tukols
tukols Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 http://www.fujitsu-siemens.com/support/homepc/board.html Her kunne jeg downloade manualen til A8NE-FM Kan ikke umiddelbart se det er andre specs enn dem jeg har sett beskrevet til A8NE-FM/S. Gad vite hvad S'et står for? Hilsen tukols.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå