magnusnilsen Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Fikk en mail fra Panasonic om lanseringen av de nye VS/SA modellene! Synes prisene var rimelige jeg!! :!: VS3: Lansering i augusti, uppskattat pris inkl mva og utan subsidering: 2300 NOK SA6: Lansering i september, uppskattat pris inkl mva og utan subsidering: 2600 NOK VS7: Lansering i augusti, uppskattat pris inkl mva og utan subsidering: 3000 NOK Noen som har mer info om telefonene så lim de inn her, evnt. med bilder! Endret 23. juni 2005 av magnusnilsen
WebKnight Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) LINK til mere info og bilder. Endret 23. juni 2005 av WebKnight
molna Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har brukt VS3 endel. Skikkelig tynn mobil og grei nok for den vanlige bruker egentlig...
Shhhh Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Jeg har brukt VS3 endel. Skikkelig tynn mobil og grei nok for den vanlige bruker egentlig... Lysten på å dele flere erfaringer? Brukervennelighet, batteritid, tregheter, kvalitet på skjermen osv Endret 23. juni 2005 av Shhhh
magnusnilsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Jepp!, det er VS7! Han skrev feil han der motorola mannen! Men noen fler erfaringer? Er det vits å vente?
molna Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Den jeg bruker er Vodafone-brandet og har andre menyer enn den originale. Flippen synes jeg er grei. Man trykker en tast (mekanisk) så spretter skjermen opp. Og endelig en klappmobil der skjermens vinkel faktisk er rett til hvordan man holder den. På alle Samsung-mobiler, SonyE osv får man skjermen på skrå mot seg når man holder den normalt... Skjermen er brilliant. Ellers er det en rimelig enkel mobil uten særlig avanserte funksjoner.
molna Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Har ingen liste over spesifikasjoner. Skjermen er QVGA i allefall. Minnet aner jeg ikke, da det kun står % (Bilder: 1% osv).
genser Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Finnes både artikler og flere tråder om disse mobilene fra før av. Søk litt på amobil og forumet så finner du mye
magnusnilsen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Har funnet en artikkel etter en GOD del søking, gi meg noen linker på tråder her da?
tmlunde Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 I følge Panasonic Norge er nok prisene noe høyere enn det som er oppgitt tidligere i tråden. http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html A210: Fåes i butikkene fra mai, anbefalt utsalgspris i butikk: ca. 1 200 NOK SC3: Fåes i butikkene fra juni, anbefalt utsalgspris i butikk: ca. 1 500 NOK VS3: Fåes i butikkene fra august, anbefalt utsalgspris i butikk: ca. 2 800 NOK SA6: Fåes i butikkene fra september, anbefalt utsalgspris i butikk: ca. 3 100 NOK VS7: Fåes i butikkene fra september, anbefalt utsalgspris i butikk: ca. 3 600 NOK
Erren Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Mener å ha lest et sted av SA6 har anbefalt utsalgspris på kun 2200 nok
eblth Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Hmm, en ting jeg leste om VS3: Panasonic Nordic Den er også utstyrt med lyssignal ved innkomne meldinger, populært ved mottak av sms-er. Telefonen blinker i ulike farger og med et mønster som viser hvor glad eller trist meldingen er. Kan mobilen vite om meldingen er trist??
genser Skrevet 4. juli 2005 Skrevet 4. juli 2005 Hmm, en ting jeg leste om VS3:Panasonic Nordic Den er også utstyrt med lyssignal ved innkomne meldinger, populært ved mottak av sms-er. Telefonen blinker i ulike farger og med et mønster som viser hvor glad eller trist meldingen er. Kan mobilen vite om meldingen er trist?? Jeg tror dette er basert på om det er glade eller triste smileys i meldingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå