Gå til innhold

Dyrt å selgepå AH i gadgetzan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et item til salgs på AH i gadgetzan, med 125g som start bid og ikke noe buyout. Så at noen hadde byd opp i 130g, men da jeg fikk pengene i posten var det bare 106g. Jeg trodde det var en bugg å skrev til GM, hvor jeg fikk en standar beskjed tilbake om at siden AH i gadgetzan kan brukes av begge sider kommer det en extra gebyr ved salg.

men over 24g i gebyr sysnes jeg var vel mye :(

Konklusjon: Ikke nok med at det nesten ingen som bruker AH i Gadgetzan er det svin dyrt å selge ting der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er selvfølgelig fordi det ikke skal utkonkurrere Ironforge og Ogrimmar. Det ville det nok gjort dersom prisen var lik, med tanke på at markedet er dobbelt så stort.

Skrevet (endret)

Tror nok ikke det ville utkonkurrert ah i noen av hovedstedene, folk flest vet ikke om dette gebyret, men likevel selger de ikke ting på ah i gadgetzan...

Det er for langt borte fra alt annet til at det kunne blitt mulig...

Edit: Skriveleif

Endret av Øyh
Skrevet
er vel 15 % av det du selger som går til gadgetzan, hvordan ellers tror du de hadde holdt det åpen 24/7? :p

Hvor blir det av disse pengene?

Blir de bare borte som en slags straff? Eller blir de delt utover alle wow enemyes?

Skrevet
er vel 15 % av det du selger som går til gadgetzan, hvordan ellers tror du de hadde holdt det åpen 24/7? :p

Hvor blir det av disse pengene?

Blir de bare borte som en slags straff? Eller blir de delt utover alle wow enemyes?

Se posten min ovenfor. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...