Gå til innhold

Noen som spiller City of Heroes?


Anbefalte innlegg

Snømonsterne var en event, MEGET bra xp fra de. Fikk en hel drøss med levels da jeg var i grupper som bare jaget på de. Mye bedre enn 'vanlig' xping.

 

Spilte COH en del før, har blitt veldig lei av det og tror neppe jeg kommer til å spille det eller City of Villans. Grunnen til det er at jeg er så lei av levels og "grinding" at nå ser jeg bare frem til Darkfall Online.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For ikke lenge siden var det et area-event i Hollows. Området ble raidet av noen rimelig store roboter(?). Jeg hadde akkurat gjort ferdig et mission og var på vei tilbake til kontakten min. Jeg suste over hustakene da jeg plutselig ble beskutt. jeg mistet raskt helse og falt livløst til bakken. Like etter trampet en hær av roboter(?) over liket mitt og fortsatte sin massakre av spillere og NPCer.

Det var en ganske artig opplevelse.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Juhu. Kjøpte CoH i Paris, for en super pris. Uansett, jeg så nettop dette. Det står ikke noe om 30 dager gratis på mitt franske cover, eller på de engelske som jeg så på butikken i dag om 30 dager gratus. :hmm: (Deluxe version, ja)

 

Men, så vidt jeg skjønte, jeg velger f.eks. €12.99 per month på plaync.com, og så vil jeg automatisk få 30 dager gratis?

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Raske Falk er no heilt oppe i level 35. :)

 

Har heller ikkje sett nokre spesielle events i løpet av den tida eg har holdt på, men har hatt det moro likevel. Kjem nok til å spele ei stund til (har lyst å nå level 50 og kunne skyte laserstrålar ut av augene), men det byrjar å bli litt mykje av det samme om att og om att. Har nettop bestilt Gothic 2, so når det dukkar opp i postkassa kan det nok hende at det blir litt mindre intensiv CoH-speling.

 

Eit veldig artig spel, men det hadde nok gjort seg med litt meir variasjon.

 

Kay

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Spm til dere som spiller, er dette spillet mye mindre eller mye mer tidkrevede enn wow ?

5342198[/snapback]

Vel, det er jo helt opp til deg selv. Jeg har nettopp startet en ny karakter i City of Villains, jeg ble level 8 på fire-fem dager. Jeg har riktignok spilt ganske så mye på den tiden, det var nå mens jeg hadde fri.
Lenke til kommentar
Spm til dere som spiller, er dette spillet mye mindre eller mye mer tidkrevede enn wow ?

5342198[/snapback]

 

Vet ikke hvordan WoW er, da jeg ikke har spillt det.

 

CoH kan være tidkrevende, men det er ganske mangen som spiller det bare avogtil.

 

Spilte CoH i 5 månder, før jeg gikk lei nok til å la abonemanget mitt gå ut.

Da hadde jeg en level 50 healer, og en level 28 peacebringer (peacebringeren og warshade er en alien-rase som blir åpnet etter du har fått en karakter opp til lvl 50, de kan bli utrolig heftig dersom du er i store lag, fordi du kan stille dem inn til å suge livskraften til de du er på lag med, for å booste deg selv opp)..

 

Har kjøpt City of Villains nå.

Mest for å se hva nytt som er kommet (Spillet blir ofte oppdaterert).

Syntes det var gøy igjen, og jeg kan fremdeles spille CoH-heltene mine dersom jeg vil det.. Men har ikke gjort det ennå, syntes skurk er litt gøy.

 

Har spillt i en 14 dager ca, og har blitt en lvl 31 radiation corruptor.

Nå begynner det å gå veldig sakte, og i tillegg slutt på julefri fra jobb, så dersom jeg klarer ett level om dagen er jeg fornøyd.

 

Får atombombe på neste level.. Hehe.. Det er faktisk like moro som det høres ut som, det blir litt mere død når du springer som en gal mot en klynge motstandere, for å nuke dem, men det er det verdt.

 

Når du dør på CoH/CoV får det konsekvenser, har hørt at i WoW må du bare springe fra ett område tilbake til missionet om ingen gjennopliver deg.

I tillegg til å måtte løpe fra sykehus, til oppdragsområde (dersom du ikke blir gjennoplivd av en lagkammerat), får du gjeld (dette skjer ikke før du blir level 10), gjelden gjør at du vil bare få halv xp helt til du har nedbetalt xp-gjelden, jeg syntes det er litt fint, blir litt mere sørgmodig om du dør.

(Erfarne CoH/CoV-spillere vil elske denne siten: www.cityofdebt.com)

 

Basebygging på City of Villains: (tror ikke du kan bygge med CoH-spillet ennå, selv om heltene også kan bygge base, dersom du har villain-spillet i tillegg har jeg hørt, men dette blir sikkert forandret snart vil jeg tro) Basebyggyng er rådyrt..

Du kan bare glemme å bygge en funksjonell base alene.

Her må du gå ilag med andre folk for å gjøre dette, du vil få mange invitasjoner om å bli med i supergrupper, og da vil du også alltid ha ett stødig tilbud om lagkamerater som vil spille ilag med deg.

Dersom du er typen som vil bygge en stor flott funskjonell supergruppe-base, kan spillet bli enormt tidkrevende.

 

Men du kan jo alltids bli med i en supergruppe som allerede har bygget ut basen sin ett godt stykke.

Jeg derimot, ble med i en helt ny gruppe, så langt har vi bare fire rom, og har ikke nok kontroll og strøm til alle installasjonene vi har i basen vår.

Selv om vi nå er over 30 medlemmer, så går det veldig sakte, da ikke alle spiller like aktivt, men alle munner metter litt.

 

PS! Syntes VG sin annmeldelse av CoV, var useriøs og bar preg av at de ikke hadde testet det.

Og gamer.no kommer ikke til å annmelde CoV, pga. av for lite folk.

 

Så hvis du skal lete etter annmeldelser så ville jeg anbefale å sjekket utenlandske websiter.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...