Gå til innhold

Noen som spiller City of Heroes?


Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Er det noen av dere som spiller CoH?

 

Jeg spiller på Freedom serveren, og har i skrivende øyeblikk en 18. lvl Blaster (Technology) med navn Kvitrafn, og en 9. lvl Blaster (Magic) med navn Sattani.

 

Hadde vært artig å møtt noen andre herfra. Noen av dere må jo spille det.

 

Gleder meg forresten mye til City of Villains kommer :thumbup:

 

 

Edit: Tydeligvis er jeg alene om å spille dette

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

nei, dette bør du holde deg langt unna.

 

Klart nok, morro å være superhelt. JEg kjøpte det spillet her, og spillte det i 2 uker. JEg bleeee sååå lei det! skjer ingenting jo.

 

Selv om det er jævla morsomt å hoppe opp på toppen av en bygning.

 

prøv deg på swg, finalfantasy eller Anarchy online istedet.

 

(er også en 14 dagers trial til eve online, dette burde du prøve ut)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt i snart 2 mnd, og er fortsatt kjempebegeistret for dette spillet.

Oppdragene blir mer og mer brutale i form av feks. svæææære mobs eller mobs man må ta knekken på flere ganger før de dør.

Character generation er en drøm i dette spillet.

 

Jeg kan skjønne at noen synes det kan bli kjedelig. Det er nemlig ingen form for feks tradeskills, eller andre slike lignende ting. Noen vil også kanskje reagere på at inventory er byttet ut med enhancments. I begynnelsen virker dette systemet kjedelig og dumt, men etterhvert får man øynene opp for muligheten med det.

 

Det ligger en 14 dager free trial < her >

Og klienten kan lastes ned < her >

 

Enjoy

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar

Fikk spillt litt i helga, 'powerlevella' natt til søndag, så da klarte jeg å stige til level 37.. To level på ca. 9 timer, er ganske bra når du kommer sålangt i level synes jeg..

 

Hvis du får tak i en kombinasjon av forskjellige history-plaques, og 'Badges', så kan du få mye rart av bonuser (kallt accolades)..

Ganske vanskelig å få tak i dersom du ikke vet hva du skal ha, så de fleste leter litt på nettet for å få vite hva du skal ha, o.l.

Så søk litt etter kart og accolades til CoH, så blir det en ekstra dimensjon på spillet. :)

Lenke til kommentar
...og i paragon city var det noen store snømonstre.

er de der fortsatt?

husker jeg gikk fra lvl 15 til lvl 22 i løpet av en dag de var så lette å ta, samtidig som man fikk hauger av xp.

Nei, jeg har ikke sett noen snø-monster, men har lest på nettet om noen badge hvor det er nevnt noen snø-monster som vistnok bare spawner seg på vinteren.

Uansett så er ikke disse badgene noen requirements for noen av accoladene jeg vet om.

 

Mange andre Giant Monsters da.. :-/

Men de spawner seg sjelden.

 

Er forresten noe som heter Hamidon raid eller lignende, det tror jeg ingen i på de Europeiske serverene har klart å beseire ennå. Spillerene har klarte det i USA.

Lenke til kommentar

Teit. Mailen jeg fikk tilbake:

 

 

Hello Espen,

 

We apologize for any inconvenience this may cause to you. Unfortunately, the promotional offer has expired. In order to able to play the game you will need to purchase the game box. Please keep checking the site: http://www.cityofheroes.com for future promotional offer.

 

If you have further issues, please feel free to contact us.

 

Regards

 

De har fått en fin mail tilbake. :) :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...