Gå til innhold

Dine meninger om BF2 her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grafikken var ikke så bra, atmosfæren var for dårlig.

Hvis alle bugs og feila som var i demoen kommer med i full versonen, kommer BF2 til å bli slaktet.

Foretrekker HL2 & CS:S anyday ;)

Grafikken var ikke så bra? Gamespot ga spillet 10/10 i grafikk jo.

Spillet ser unektelig bra ut med alt på maks ja!

 

Til alle som tviler: Join en klan, da blir det mange ganger så gøy!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som synes det er forbanna irriterende å være commander og ikke ha muligheten til å assigne folk i squads?

Det burde være en mulighet for commander å allokere alle spillerene i squads. (er alt for mange som ikke veit hvordan, eller ikke gidder)...

Så kan de jo selv bestemme om de vil høre på commander...

 

 

En annen ting. Alle kits er jo like? på tvers av armeene mener jeg?

grei nok løsning på balanse "problemer" (jamnført med BFV M60/LAW helvete), men de burde ha greid å løse dette på en annen måte som skiller teams'a litt mer... det blir jo som å spille samme armee, men med en annen modell... :/

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Jeg synest at BF2 er det beste spillet ever :w00t:

Det å være medlem av en fungerende squad, eller det å være best

gang på gang på servere med 64 spillere er jo ting som trekker opp.

Jeg elsker medic delen, fungerer perfekt!!!

Skal uannsett kjøpes. :yes:

 

Jeg synest at graffikk ikke har så mye å si i et spill, jeg spiller ikke

et spill fordi det ser bra ut :thumbdown: , men fordi det er topper å spille det!

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg er meget fornøyd og kommer garantert til å anskaffe spillet. Genialt moro å være på lag med andre og kommunisere med voip. Lenge siden jeg har hatt så mange fine opplevelser i online multiplayer som jeg har hatt med denne demoen. Noen bugs her og der, men ingenting som ikke kan rettes ved en patch eller to. Uansett synes jeg ikke de bugsene som er nå ødelegger den fine totalopplevelsen spillet gir.

Lenke til kommentar

Spillet er anskaffet og krasjer etter 2-3 minutter av mp-spilling....noe demoen forsåvidt ikke gjorde...Testet med 3 forskjellige drivere, og alt av oppløsninger og detaljer, uten resultat. Sågar også 2 forskjellige spill, siden jeg returnerte den ene dvd`en og fikk en ny.

EA har et stort problem siden så mange har dette problemet. Gjelder forøvrig ati-kort dette her for det meste.

 

Min rigg på 3.2 ghz p4, 1024mb ram og x600 128mb burde kjøre dette glatt, og gjør dette i de minuttene som den kan kjøre, og prikkfritt i demoen.

 

Mange flere som opplever det?

 

Noen fikser?

Lenke til kommentar

Det kræsjer til meg også noen ganger slik at bildet på skjermen blir "skurrete". Den kan dog fikses med to ganger alt-tab. Vet ikke om det er slik kræsj du opplever.

 

Edit: Spillet er ganske så forskjellig fra demoen på noen områder. Hitboxer og/eller netcode er sterkt forbedret og man får mye bedre "respons" på skytingen. Enkelt sagt: Man treffer mer enn før.

Endret av Katalysator
Lenke til kommentar

Atmosfæren var slett ikke dårlig i det hele tatt..

 

Lydene fra kulene som treffer f.eks byggningen som du står bak, er mye bedre enn BF 1942 og BF Vietnam og mye mer spennede.

Blir liksom mer innlevelse i spillet da.

 

Synes en 9/10 karakter er fortjent på alle punkter. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmmm. Jeg tror jeg har litt problemer med ytelsen jeg.

 

Har en athlonxp 2500+, 512 pc2700 ram og et softmodda GF6800. Alikavel hakker det med alt på medium i 1024*768, umulig å fly...

 

Selv med alt på min går det ikke helt glatt... :(

 

Dette er for dårlig, right? Må være noe feil...?

Tror du kommer til å merke stor forskjell hvis du øker rammen din

Lenke til kommentar
Hmmm. Jeg tror jeg har litt problemer med ytelsen jeg.

 

Har en athlonxp 2500+, 512 pc2700 ram og et softmodda GF6800. Alikavel hakker det med alt på medium i 1024*768, umulig å fly...

 

Selv med alt på min går det ikke helt glatt... :(

 

Dette er for dårlig, right? Må være noe feil...?

Jeg har samme oppsett som deg nesten. Har Xp 2800+, softmoddet 6800, og 1 gb ram. Med de gamle driverene går det som en drøm, men med de nye driverene hakker det jo som et uvær bare man snur seg. Skjønner heller ikke problemet.

Lenke til kommentar
Hmmm. Jeg tror jeg har litt problemer med ytelsen jeg.

 

Har en athlonxp 2500+, 512 pc2700 ram og et softmodda GF6800. Alikavel hakker det med alt på medium i 1024*768, umulig å fly...

 

Selv med alt på min går det ikke helt glatt... :(

 

Dette er for dårlig, right? Må være noe feil...?

Tror du kommer til å merke stor forskjell hvis du øker rammen din

Hmmm. 500 for spillet og 500 for ram. Sprenger budsjettet mitt... :(

 

*Ynk*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...