Kanetheheatsink Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Hei! Her tenkte jeg dere kunne poste meninger og synspungt ang. BF2. Personlig vurderer jeg å ikke kjøpe det. var så utrolig mye feil med demoen Vær snille og hold dette på et seriøst plan, så tråden også kan bli nyttige for andre brukere
RastaXP Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg synes spillet var et "lovley game" rett å slett. Personlig har jeg ikke opplevd noen bugs. Bare å vente til release, da blir det nok andre boller til dere tvilere der ute.
B4stian Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Utrolig morsomt og utfordrende, men syns ikke grafikken var "så" mye bedre.
Kanetheheatsink Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Seff, er ikke bare negative ting Jeg liker masse ved det, men er liksom ikke sikker på om jegskal kjøpe det. Burde jeg det?
RastaXP Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Ja, det bør du. Husk på hvordan Vietnam og 1942 så ut først, bare å vente på litt patcher så blir det nok å bedre seg.
B4stian Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Vel... jeg kom aldri ordentlig inn i BF 1942 eller BFV, men dette ble skikkelig artig etter 5-6 timer med spilling (da jeg kom inn i aim og sånt...). Men har også merket at det er mye mye bedre og morsommere å spille med noen som vet hva de driver med og sammarbeider.
Wyldelife Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Grafikken var ikke så bra, atmosfæren var for dårlig. Hvis alle bugs og feila som var i demoen kommer med i full versonen, kommer BF2 til å bli slaktet. Foretrekker HL2 & CS:S anyday
jadacool Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Gikk ned til butikken og ba de holde av spill til meg med engang de fikk inn dem. Spilte ikke så mye BF1942 eller Vietnam, men BF 2 ble jeg helt vilt forelsket i. Grafikken er bra syns jeg, men nå hadde ikke jeg noen som helst forventinger heller. At demoen ikke er perfekt overrasker ikke, det er en demo aldrig. Men er man i tvil om man skal kjöpe det, så vent en dag eller to etter at spillet er blitt utgitt, for da kommer forumet at flomme over av positiv eller negativ kritikk som man kan ta til seg og vurdere om spillet passer en. Endret 19. juni 2005 av jadacool
Rofle01 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg elsket dette spillet fra første minutt. og commander modusen er jo bare helt fantasktisk! nå går det faktisk ann å prøve med litt teamplay når man spiller public til og med. et minus er atdet er så forbanna få bomber med i flya (grrr) må jo tilbake for å lade opp etter et bombe tokt. men ellers elsker jeg (nesten) alt ved det. Syns synd på de som ikke får spillt dette
robB Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) BF2 er kjempe kult! Som sagt, kan du samarbeide mye mer enn BFV & BF42. Jeg har ikke merket noen bugs i demoen hittil. Grafikken er helt grei, forventet ikke at den skulle være så driiiit bra. Faktisk så er det ikke bare grafikken som teller. I BF 1942 er ikke så grafikken knall god, men det er ett genialt bra spill fordet. I dag forhandsbestilte jeg det og jeg gleder meg til jeg får det. Edit: btw, får jeg det på realese datoen? Bestilite fra CDon. Endret 19. juni 2005 av robB
[A]lf[A]lfa Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Se bort ifra alle "bugsa" i demoen. Blir ikke dette spillet en slager vet ikke jeg! Førsteinntrykk på skala 9/10
MrPurple Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Bestilte 2 stk, og ifølge cdon så er de sendt også! Har bare en ting å si i forhold til om man skal kjøpe eller ikke: Spill i en squad som veit hva de gjør, og det holder med en 12 minutters runde. Den som ikke er solgt da, selv med alle "bugs" som folk kaller dem trenger ikke kjøpe heller, for da vil ikke jeg ha deg i squaden min vaffal! Har spilt nesten 30 timer totalt på demoen ifølge xfire, og har så og si elsket hver time. Jeg syns ikke det å henge seg opp i at grafikken har så mye å si, det er gameplay og at man har det morro som er noe å jakte på. Eyecandy kan man stappe oppi ***** der det hører hjemme, for det ekke nok til at et spill flyter på det alene. Det er nå mine 20 øre.
Windoge Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Grafikken var ikke så bra, atmosfæren var for dårlig.Hvis alle bugs og feila som var i demoen kommer med i full versonen, kommer BF2 til å bli slaktet. Foretrekker HL2 & CS:S anyday Grafikken var ikke så bra? Gamespot ga spillet 10/10 i grafikk jo.
gamer73 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Bra nok spill til at jeg kommer til å spille det jevnt og trutt i et par års tid. Akkurat som BF og BFV. Selv om jeg var myyye mer glad i BF når det kom ut...men det var pga det nye konseptet og greier.. Håper bare dem fikser litt på hakke-problemer med high settings.
vanilla ice Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg trodde det skulle gå an å sprenge bygninger, slik at murstein o.l. spratt til alle kanter. At du dermed kunne ødelegge bygninger osv. Grafikken var en smule skuffende, men på en annen måte var den digg også. Digger bla. skummet som kommer når man kjører i gummibåt Men skuffende at det ikke går an å skyte hull i gummibåten slik at den pungterer. Også skuffende at det ikke går an å skyte hull i dekkene på bilene.
talgmar Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Grafikken var ikke så bra, atmosfæren var for dårlig.Hvis alle bugs og feila som var i demoen kommer med i full versonen, kommer BF2 til å bli slaktet. Foretrekker HL2 & CS:S anyday Måtte jo komme fra en CS kis. Det er for sent å slakte BF2 nå, og det kommer heller ikke til å bli utsatt for noe slikt. Rams opp bugs og feil da..!?? Jeg vet om et par bittesmå bugs jeg, som helt sikkert blir fikset på . Men som på ingen måte ødelegger gameplayet.
detvarvondtdet Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg gleder meg veldig til fullversjonen nå kommer. Etter å ha krampespillt demoen i noen dager nå syntes jeg det er mye artigere en DC og 1942. Håper dog på noe balanse-endringer i en patch ganske snarlig etter at fullversjonen slippes. Med mitt oppsett : p4 2.4ghz cpu. 512mb pc2700 ram. sapphire 9700pro. Opplever jeg ingen problemer av særlig grad. Tar litt lang tid å loade map men det funker fint. Kan spille fett på en 32 spiller server om pingen er god. Så at man trenger en "monsterpc" for å spille er tull.
OscarWoHA Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Hadde jeg hatt god nok PC, ville jeg kjøpt det med en gang. Dessverre må jeg nok vente et år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå