Gå til innhold

ringe for å andmelde ordensførstyrrelse?


bjs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådstarter: Prøvd å ringt dem, eller gått over dit å snakka med dem? Naboer som ringer snuten før de ringer meg er faen meg noe av det værste jeg vet.

Æhhmmm nei? Hvis jeg ikke tar helt feil har man lovfestet ro mellom 23:00 og 06:00. Man bør faktisk tenke seg litt om når man skrur opp lyden på musikkanlegget. Okey, det er fest, men det betyr ikke at man ikke skal bruke hjernen. Har ærlig talt lite tilovers for slikt.

Det er vanlig høflighet å be dem dempe seg FØRE du eventuelt ringer 02800... 112 er kun for NØD-samtaler

Er nå også vanlig høflighet å ikke støye så resten av nabolaget merker det. 112 føles kanskje ikke ut som det riktig nummeret, men før 02800 var det ikke mye alternativer gitt...

Jeg klarer ikke å hvorfor det ikke hadde vært lettere å ringe meg. Når snuten ringte meg, så pakket vi jo samme å flyttet oss inn. Om naboen hadde ring, hadde vi sikkert gjort det samme.

Du kanskje ja, men du er ikke alle andre. Har vist nok faktisk blitt kastet ut folk fra studenthjemmet her ene og alene pga bråk midt på natta, da spesielt mandag-torsdag. Enkelte tar dessverre ikke hintet og det gjør at folk ikke en gang gidder å ringe naboen for å be vedkommende dempe seg.

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar
Du kanskje ja, men du er ikke alle andre. Har vist nok faktisk blitt kastet ut folk fra studenthjemmet her ene og alene pga bråk midt på natta, da spesielt mandag-torsdag. Enkelte tar dessverre ikke hintet og det gjør at folk ikke en gang gidder å ringe naboen for å be vedkommende dempe seg.

Noen kjente..? :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...