Gå til innhold

ringe for å andmelde ordensførstyrrelse?


bjs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trådstarter: Prøvd å ringt dem, eller gått over dit å snakka med dem? Naboer som ringer snuten før de ringer meg er faen meg noe av det værste jeg vet.

Du har et poéng.

 

Edit: tor_erik har ogsp et poéng. Det er jo faktisk torsdag.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Trådstarter: Prøvd å ringt dem, eller gått over dit å snakka med dem? Naboer som ringer snuten før de ringer meg er faen meg noe av det værste jeg vet.

Klarer man ikke å respektere at folk flest jobber på en fredags morgen, så får en ta konsekvensen av det.

 

Torsdag går man på byen hvis man absolutt skal feste. Basta.

 

EDIT: Leif was here.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Nja, njo. Men det går da for pokker ann å ringe til de som fester, FØR man pusser snuten på de.

 

Sur nabo: kan dere skru ned? jeg skal på jobb i morgen.

Full fyr: ok, jeg skjønner.

*Musikk blir skrudd ned*

 

Alt ok.

 

Sur nabo: Kan dere skru ned? jeg skal på jobb i morgen.

Full fyr: Nei! *klikk*

 

*Politi blir tilkalt*

 

END.

Endret av Pasient-
Lenke til kommentar

Hehe, sikkert morsomt når du gjør det mot andre. Men jeg kan love deg at det ikke er morsomt å få vite av politiet at har 4 anmeldelser, på 2 fester, fra samme person, en lørdag i sommerferien. Fyren hadde ikke sagt noe til meg, bare ringt rett til snuten, 4 jævla ganger.

Lenke til kommentar
Hehe, sikkert morsomt når du gjør det mot andre. Men jeg kan love deg at det ikke er morsomt å få vite av politiet at har 4 anmeldelser, på 2 fester, fra samme person, en lørdag i sommerferien. Fyren hadde ikke sagt noe til meg, bare ringt rett til snuten, 4 jævla ganger.

Hehe, jeg har vært i den situasjonen også, gitt. Man har da nettopp hatt russetid. ;)

 

Vi rigget oss opp i Bergen sentrum (Øvre Korskirkeallmenningen for kjentfolk) med høy musikk og en god del promille, og klarte å samle drøye 15 anmeldelser på et kvarter. Vi stakk rimelig kjapt, og har ikke hørt noe siden. Skal nevnes at dette var en lørdagskveld, og at alle utenom sjåføren ikke var i stand til å tenke konsekvenser av handlinger. ;)

 

EDIT: Mener likevel at det er tullete, vi oppførte oss jo som idioter. Men then again, russ gjør jo det.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Nja, njo. Men det går da for pokker ann å ringe til de som fester, FØR man pusser snuten på de.

Selvsagt. Men det er mye mer morro å overraske dem med purkebesøk. :D

Morsomt å bruke skattekroner på noe som kanskje kunne vært løst kjapt ved å ringe på, evt tlf :roll:

 

Purken gjør jo ikke så mye heller. Jeg har selv vært på heftige fester hvor purken har kommet. Det blir slutt på musikken da, men thats it...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...