Rofle01 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 I noen av de første stadiene av produksjonen av BF2 sa utviklerne at alt skulle kunne ødelegges! hus vegger OSV. fant fort ut at dette ikke gikk. skal dette være med i Fullversjonen eller har de droppet det?
Selvbyggern Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Slik jeg forstod det, skulle det bare være strategiske mål som kunne ødlegges, for eksempel viktige bruer, bygninger, baser ect...
Rofle01 Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 (endret) Hmm, greit nok det men hadde vært litt gøy å sprenge vekk coveret til noen feige fiser som står og camper. ta den camper faen! Endret 15. juni 2005 av Rofle01
Torjus Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Man kan jo sprenge bruene Post 2900 Endret 15. juni 2005 av fUzZy^
Armageddon Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 er nok bare strategiske strukturer som kan ødelegges ja, som artilleri, radar og broer. Hadde vært litt deilig og blåse taket av en bygning ja, eller se kranen i Oman se rasende ned over noen stakkars arabere.. men dette ville jo bare ha krevd mer av maskinen og ført til MER klaging over at spillet ikke funker..
CMOTDibbler Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 DICE prøvde dette, men fant ut at det ville ta fokuset vekk fra kampene.
chokke Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 men i klankamper tror jeg ikke personene ville sprengt alle husene...
SkyMarshall Arts Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Altså nå har jeg spilt et "par" timer, og jeg skjønner egentlig hvorfor de fjernet dette. Det ville nok tatt fokusen vekk fra kampene, skapt alt for mye kaos eller ødelagt de strategiske elementene mappene er lagt opp til. Tenk bare hvor mye skade artillery hadde gjort, og hvor lite det hadde vært igjen av mappet etter 20min med konstant hardbombing fra kamphelikoptere og fly. Men det hadde vært kult, tror bare det hadde ødelagt mer når det hadde sluttet og imponere.
Enceladus Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Altså nå har jeg spilt et "par" timer, og jeg skjønner egentlig hvorfor de fjernet dette. Det ville nok tatt fokusen vekk fra kampene, skapt alt for mye kaos eller ødelagt de strategiske elementene mappene er lagt opp til. Tenk bare hvor mye skade artillery hadde gjort, og hvor lite det hadde vært igjen av mappet etter 20min med konstant hardbombing fra kamphelikoptere og fly. Men det hadde vært kult, tror bare det hadde ødelagt mer når det hadde sluttet og imponere. Håper det kommer en mod til BF2 da som fikser dette! Hvor du kan sprenge hele mappet til himmels, slik som Worms Jeg har enda ikke prøvd demoen. Får prøve den på fredag. He he jeg gleder meg....
Goliath Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvor du kan sprenge hele mappet til himmels, slik som Worms Neineinei, heller Lemmings der hvor Commander kan sette 10 sek. sprenging på enhver soldat på laget
GeCcO Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Men det hjelper vel lite på realismen med uskadelige bygninger, biler, omgivelser osv. Hvis spillet kunne funket som en slags ordentlig fysisk verden på et vis ville jo ikke det tatt fokus bort fra kampen. Da ville men jo kunne være en mer taktisk. Eks. sprenge hull i veier, eller legge trær som veisperringer, laget skyttergrøfter, sprengt bort maskingeværposter/bunkerser osv. osv. i det uendelige. For meg ville i alle fall det vært et logist skritt å ta i spillindustrien nå til dags.
chokke Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 og mens vi er igang kunne vi har månedlig betaling og max 10000 spillere på et kart og driiiiiiitstore baner
Goliath Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 og mens vi er igang kunne vi har månedlig betaling og max 10000 spillere på et kart og driiiiiiitstore baner ahh *sikle* ..selve drømmen! Helt seriøst! (minus kontantene da, det var da litt....urealistisk )
Snorre Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Hvor du kan sprenge hele mappet til himmels, slik som Worms Neineinei, heller Lemmings der hvor Commander kan sette 10 sek. sprenging på enhver soldat på laget Ja. Lemmings var kongekult. Grave tunellet til de andre sin base for så å sprenge seg selv der borte
SonOfBodom Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Skulle vært mulighet for admins på serveren å skru av eller på muligheten til å knuse alt!
Goliath Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Grave tunellet til de andre sin base for så å sprenge seg selv der borte vel..å grave tunnel er jo ikke akkurat en fremmed tanke..har jo det i BF:V ...men så var jo akkurat disse viet. klepper til å grave i jungelen..
Bytex Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hvis du har sett hvor mye det lagger i World of Warcraft i kamper med 100 playere på en gang, vil du IKKE tenke på 10000 stk på en gang.
chokke Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hvis du har sett hvor mye det lagger i World of Warcraft i kamper med 100 playere på en gang, vil du IKKE tenke på 10000 stk på en gang. vel, servern kan vel bli satt opp på en annen måte? på WoW er det ikke farlig med 0,5 sek forsinkelse, men i spill som CS og BF trengs det mye mer nøyaktighet (argumenterte sikkert mot meg selv, men samma det). Gøy hadde det blitt
Bytex Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Det er ikke uten grunn Doom3 kom med multiplayer som støtter 4 (!) mann per map. Det kom litt etter en mod som økte det til 8 stk per map. Og med grafikken i BF2, som ikke er langt unna D3...glem det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå