Gå til innhold

A64 Venice OC res "round up"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.

Hvilken spenning og kjøling?

 

Du har muligens vært eksepsjonelt heldig med den CPU-en. Jeg har faktisk ikke sett noen andre uke 18 og den steppingen gå så høyt. Jeg har derimot sett noen som sliter med å bryte 2400MHz. :dontgetit:

 

Men detta er fine ting da. Jo mer info om masse CPU-er jo lettere er det å trekke korrekte slutninger. :yes:

Lenke til kommentar
Et par nye interessante ting som nå dukket opp:

 

- Uke 19 seiler opp til å bli en ok overklokker.

 

- Enten sliter ManagHead med det andre utstyret, eller så er Uke 17 BPNW en elendig overklokker. (Jeg har ikke info om andre BPNW)

 

- Uke 20 ser ut til å være både super klokker OG dårlig klokker. APMW har snitt på rundt 2,8GHz(!) Både GPEW og BPCW ser svært dårlige ut. her snakker vi maks 2,5GHz...

 

- Uke 17 er fortsatt "the one to rule them all"

Plukket ned maskinen i dag for å sende hk, cpu og ram til netshop. Da fikk jeg se at det er en BPMW, ikke BPNW :blush: Beklager "forvirrignen"!

Lenke til kommentar
Følgende bør skys som pesten:

- uke 16 (alt) 2680MHz(!)

- uke 17 APQW 2700MHz

- APRW 2700MHz

- uke 18 (alt) 2550MHz(!!!)

 

Hmm, har en 3200+ uke 18 kjører på 2800 uten prob . :hmm:

 

LBBLE 0518APMW

Har akkurat samme cpu/stepping. og den virker da som en grei klokker.

 

Men den er glad i strøm, så jeg har ikke klokket den lenger en 2430. Måtte opp i 1.6 for å klare 2700.

Men da får jeg 63 grader load og det er mer en jeg vil utsette'n for... Har bare stock-kjøler pr idag, så vi får se når jeg får på en XP-90 :D

 

Mvh

 

Stoneheart

Lenke til kommentar

Litt OT, men likevel:

 

Datakjedens butikker på Stovner senteret og i Oslo har, eller ihvertfall hadde, en del uke 17 prosessorer da jeg kjøpte min tidligere i dag.

Jeg sitter selv med en 0517DPMW nå. Skal overklokke den så snart jeg får hovedkortet.

 

Gleder jeg meg? Neeeeida...

:D

Endret av oddarne84
Lenke til kommentar

yeeey!

 

Håper jeg ikke får for store forhåpninger av denne eksellente guiden din!

 

Måtte prelle opp panseret på PC'n min for å sjekke hva jeg hadde og der satt det jammen meg en Uke 17 DPMW(bestilt av første batch 3000 som komplett fikk inn)

 

Nå gjenstår det bare å skaffe meg et hovedkort med AGP/PCI lås , noe jeg ikke har for øyeblikket.

 

OCZ PC3200 Voltage Extreme brikker ligger klare og....

 

Skal poste her så snart jeg får klokket!

Lenke til kommentar
yeeey!

 

Håper jeg ikke får for store forhåpninger av denne eksellente guiden din!

 

Måtte prelle opp panseret på PC'n min for å sjekke hva jeg hadde og der satt det jammen meg en Uke 17 DPMW(bestilt av første batch 3000 som komplett fikk inn)

 

Nå gjenstår det bare å skaffe meg et hovedkort med AGP/PCI lås , noe jeg ikke har for øyeblikket.

 

OCZ PC3200 Voltage Extreme brikker ligger klare og....

 

Skal poste her så snart jeg får klokket!

Tør jeg foreslå et DFI kort? :D

 

Har enda ikke hørt noe fra netshop, håper de får rævva i gir snart! -Er lei av å sitte på denne drittmaskinen! :no:

Endret av ManagHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...