Gå til innhold

Iron Maiden @ Oslo Spektrum - 28-29 Juni


- mOtz^ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

WoooHoooo !! DEILIG MED SUNGLASSES TIL Jannick Gers hellig!:p hehe !fy faen nydelig da bruce tokk flagge fram, HELLIG! ;P min beste opplevelse hittil ! hehe.. sto helt framme..

du som tokk bildene Skater4life du må ha stått litt bak meg hehe hellig :p!!!

:cool: solbriller..

Lenke til kommentar

jaaaaaa dem er evig miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine ! hehe !! fikk nesten tak i en tromme stikk å men en.. hadde den i Handen men det er jo så utrolig vanskelig å få tak i noe når alle kaster seg oppå deg å stjeler det !! :( men men har jo noe som er fint å ha !;P hehe :love:

Lenke til kommentar
jaaaaaa dem er evig miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine ! hehe !! fikk nesten tak i en tromme stikk å men en.. hadde den i Handen men det er jo så utrolig vanskelig å få tak i noe når alle kaster seg oppå deg å stjeler det !! :( men men har jo noe som er fint å ha !;P hehe :love:

alt har en pris!!! mye skal du haaa??

Lenke til kommentar
Selvom enkelte av de "nyere" er grisebra, feks 2 minutes to midnight og fear of the dark.

Nå er jo 2 Minutes To Midnight fra albumet Powerslave (1984). Vil ikke kalle det et "nyere" album akkurat. :roll:

Hei, legg merke til gåseøynene.

 

Ellers vil jeg si at konserten var konge :D

Kjente frysningene da Bruce viftet med flagget under the trooper :D

 

Var du der btw TvK ?

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Var på første konserten, og den var ekstremt bra! :thumbs: Stemningen da The Ides Of March først ble spilt, og konserten begynnte var helt ubeskrivelig. Synes den aller beste sangen de spilte var Phantom Of The Opera. Fikk frysninger da jeg hørte introen til låta.

Andre høydepunkter var The Trooper, Remember Tomorrow, Where Eagles Dare, Revelations, Hallowed Be Thy Name og Running Free.

 

Bruce: Next year we'll have a new album out, and we'll have a new tour.

Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! :w00t:

Bruce: So perhaps you would like to see us again, like next christmas?

Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! :w00t:

Bruce: But do you have a place here in Oslo that can take more people?

Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! :w00t:

 

:D

 

Alt i alt, en stor opplevelse. :yes:

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Bruce: Next year we'll have a new album out, and we'll have a new tour.

Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! :w00t:

Bruce: So perhaps you would like to see us again, like next christmas?

Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! :w00t:

Bruce: But do you have a place here in Oslo that can take more people?

Publikum: YAAAAAAAAAAAAAAAY!! :w00t:

^^:w00t:^^

Lenke til kommentar

Veldig bra konsert. Skulle dog ønske de tok utgangspunkt i de FEM første platene. Den eneste sangen jeg liker virkelig godt fra Killers-plata er Wrathchild, som de gjorde veldig bra på konserten. Andre høydepunkter for meg var Revelations og selvfølgelig Hallowed be thy name.

post-200-1120093014_thumb.jpg

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar

Var på den andre konserten og stemningen var helt ubeskrivelig, måtte nesten felle en tåre under Remember Tomorrow som muligens er noe av det vakreste jeg har hørt i mitt liv. Møtte også Janick Gers på Aker Brygge i går! Hadde ikke med meg kamera, men heldigvis hadde en kamerat et engangsapparat i lomma. Kan poste bildet når det blir fremkalt.

Lenke til kommentar

Jeg synes konserten var minneverdig, men var veldig skuffet over låtvalget og lydbildet var helt elendig. (Mulig jeg hadde en dårlig sitteplass...). Klarte knapt høre noe som helst av selve låtene. Bare graut.... Men publikum hørte vi jo godt :w00t:

 

Noen som har flere bilder fra Spektrum eller?? Florerte med digitalkamera og mobiler der inne, noe må ha :!:

Endret av Pep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...