Gå til innhold

Iron Maiden @ Oslo Spektrum - 28-29 Juni


- mOtz^ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh...gleder meg så sinnsykt til i mårra (skal på konserten den 29'ende). Hotelrommet er booka og bilen drar om en og en halv time(laaang kjøretur)...fåkke sove :p

Var der for 2(?) år siden også, men da var setlisten noe bedre(i hvertfall etter min smak), men satser på at det blir like bra på onsdag også. Har forøvrig en sittebillet til overs på ekstrakonserten (bestilte feil, ikke f** om jeg skal sitte) så hvis noen vil ha er det bare å møte opp utenfor spektrum før konserten ;)

Lenke til kommentar
Screeeaaaam for mee Oslo!!!!

GUD SÅ BRA!!!!!

 

Tok helt av da han sa det, og alle skrek. Skuffelse at det ikke ble noen flere ekstra nummer som fear... menmen, var en ekstremt bra konsert.

 

Så utrolig kult at alle var med å sang!!! Er enda hes i stemmen, svett som en rennende foss, trøtt og sliten.

 

Dette var supert :thumbup: Gled dere til imorgen.

Lenke til kommentar

Fear hadde dei ikkje spelt uansett, siden det var berre spor frå dei 4 første albuma som var tema. Poenget var å spele litt andre og låter som ikkje blir spelt så ofte live.

 

Men tilbake til konserten! Knall bra show av Harris og co. nok ein gong, trur aldri dei hadde skuffa fansen! Solid av Bruce på Di'Anno låtene og resten av gjengen var feilfrie som vanlig! :yes:

 

Min andre maiden konsert, og garantert ikkje den siste! :)

 

Var heilt tømt etter konserten, klissvåt i svette, sår hals og stiv nakke :D

 

Nett så vidt eg ikkje kom meg ut på by'en, som viste seg var vanskelig for

oss 18-19-åringer!

 

Up The Irons! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...