GRendal Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 hei. en guildie sa han kunne farme arcanite reaper plansa for meg på Sylvanas. Jeg tilbød han 120g for denne jobben....hvordan synes dere dette høres ut? er 58 warrior btw....
Instict Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 hei. en guildie sa han kunne farme arcanite reaper plansa for meg på Sylvanas. Jeg tilbød han 120g for denne jobben....hvordan synes dere dette høres ut? er 58 warrior btw.... Jeg er imot å betale gull innad i guilden..
Thraze Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Med tanke på at du kan få Ice Barbed Spear nesten gratis i Alterac valley, vil jeg si Arcanite Reaper'en ikke er verdt stresset. Plans=100g, mats=600g (kommer litt ann på server økonimien).
Bytex Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Det finnes to typer guild. De seriøse der medlemmene bryr seg om hverandre og ikke er griske og grådige med tjenester innad. Så har vi den andre typen, av sorten der Message of the Day ofte er "Recriuit ne1 above lvl 30+ we need more p33pz" der alle er spredt i vilden sky, guildchatten har mindre aktivitet enn general--chatten, og der ingen kjenner hverandre, og 80% kanskje aldri engang har møttes ingame. Der får man ikke et forhold til guildmates og da skjer sånt. Jeg var i et slikt guild noen dager, tok bare /gquit uten at noen har savnet meg. Var bare meg som skreiv i chatten anyways. Det var jo litt festlig å ha en <blabla> tittel under nicket, men ofrer heller den. Endret 14. juni 2005 av Bitex
GRendal Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 vel han bruker endel tid på dette. og han kan jo lett selge den selv. Når det gjelder mats har jeg 14 arcanite bars og 4 crystals atm.. dette har vel kostet meg totalt rundt 240-250g....
brillan Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Med tanke på at du kan få Ice Barbed Spear nesten gratis i Alterac valley, vil jeg si Arcanite Reaper'en ikke er verdt stresset. Plans=100g, mats=600g (kommer litt ann på server økonimien). Ikke alle som kan bruke polearms
guttorm Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Med tanke på at du kan få Ice Barbed Spear nesten gratis i Alterac valley, vil jeg si Arcanite Reaper'en ikke er verdt stresset. Plans=100g, mats=600g (kommer litt ann på server økonimien). Ikke alle som kan bruke polearms han er 58 warrior, og kan bruke polearm.
Micern Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har fått tak i Ice Barbed Spear i Alterac. Lurer veldig på om jeg skal begynne å farme til reapern eller om jeg ikke skal bry meg med det. http://www.thottbot.com/?i=40261 http://www.thottbot.com/?i=14268 Er en lvl 60 warrior btw.
guttorm Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Samme lurer jeg på, men vi skulle postet det i warrior tråden. Og jeg som akkurat har brukt 200g på A. reaper plans Endret 14. juni 2005 av guttorm
Anubizzzz Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 ja.. den polerarmen fukka virklig opp i mine reaper planer. Er det noe spess som gjør reaper så bra? ( bortsett fra speeden) eller om jeg bare skal spare masse DKP til noe phat ass drop i MC.. Spinalreaper elns.
ArchEnemY Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Arcanite Reaper er faktisk litt status da, i forhold til hva BG polearmen er (syns nå jeg) Jeg sparer til min atm, selv om jeg er en paladin. Blir artig å se hvordan den gjør seg i PVP Vi kjøpte/fant plans (husker ikke) i guildet for en stund sia, og ga det til Axesmithen vår. Var ikke snakk om å selge dem til han, er ikke bare han som nyter godt av å ha den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå