Gå til innhold

Hvor mange bøker leser dere i året?

Hvor mange bøker leser du pr. år?  

517 stemmer

1. 1. Hvor mange bøker leser du pr. år?

• Ingen
      73
    • 1 - 5
      146
    • 6- 20
      157
    • 21 - 50
      77
    • Over 50
      64

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på min 18 bok siden september. 2 gjennom skolen og 16 utenfor hvor jeg har lest alle Harry Potter, Ringenes Herre og sitter med sisteboken til The Dark Tower.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har som regel ikke lest noe særlig bøker. I fjor leste jeg kanskje 5, året før det leste jeg 7 på en sommer (noe jeg synes var veldig stort :blush: ). Men nå holder jeg på med bok 4, slakke greier. Fant ut at det var ganske moro! :D

• 2 måneder senere...
Skrevet

Helt avhening over om det er bøker jeg synes er gode ute.

Hvis det kommer ut i sleng med bøker jeg liker kan det fort bli noen i uken. For to uker siden lese jeg tre bøker på 3-4 dager, men etter det har jeg bare lest en bok. Jeg kan også gå i mange måneder uten å lese en eneste bok.

Akuratt nå leser jeg Harry Potter 1-6 før 7en kommer på norsk. Ble ferdig med firen i forgårs, men har hatt mye å gjøre så har ikke fått begynt på femen.

Skrevet

Alt etter hva jeg føler for; leser ofte de samme bøkene om igjen. Om vi skal telle hvor mange forskjellige bøker jeg leser i året blir det vel omkring 20-50 i året, og om vi skal telle for hver gang jeg leser en bok blir det fra 50 og oppover.

• 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Kom akkurat fram til at jeg leser alt for få bøker i året, når jeg leser til vanlig, blir det stort sett faglitteratur, så det blir i feriene jeg virkelig sluker bøker. Regner med jeg leser 6-12 bøker i året, noe som er alt for lite siden jeg er veldig glad i å lese.

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Mange, ihvertfall mange over femti. Siden nyttår har jeg lest en 30-tallsbøker utenom all pensumlitteratur og annen kiosklitteratur.(..)

Endret av yvonne2
Gjest Slettet+312
Skrevet

Skal vi se, I år bare har jeg lest 38 bøker... I 2007 leste jeg 197 og i 2006 88 bøker... men det er inkludert kiosklitteratur. ikke at jeg leser mye at det. men i 2007 leste jeg en serie på 47 bøker eller noe, derfor det høye antallet^^ (og hvorfor jeg vet eksakt hvor mange bøker er fordi jeg og ei venninne har ett slags prosjekt med å skrive opp:P vet antall sider også:p)

Skrevet

Jeg teller ikke hvor mange bøker jeg leser, men det er et sted mellom 1-3 i uka. Jeg vil anslå det til rundt 100 bøker i året. I tillegg blir det litt faglitteratur på jobben.

Skrevet

Ligger på 5-15 alt etter som hva slags bøker som kommer det året. Så langt i år ligger jeg på 3(millenium-serien) som jeg har tatt meg god tid med :)

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...