Gå til innhold

Hvor mange bøker leser dere i året?


Hvor mange bøker leser du pr. år?  

517 stemmer

  1. 1. Hvor mange bøker leser du pr. år?

    • Ingen
      73
    • 1 - 5
      146
    • 6- 20
      157
    • 21 - 50
      77
    • Over 50
      64


Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg lurte på hvor mange bøker dere her på forumet pleier å lese i året. Etter det jeg har fått med meg er det noen som kun har lest bøker de må (Som ikke tells), mens noen kanskje har Ringenes Herre og andre kjente bøker.

Når jeg er i en god leseperiode kan jeg lese flere bøker om dagen, men snittet mitt er vel på en i uken siden jeg noen ganger har leie.

1*52=52, altså femtito bøker i året.

 

Håper en moderator kan fikse en poll her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker på hvor mye jeg leser egentlig. Det går opp og ned, avhengig av hvor mye tid jeg har, og om jeg leser en spennende bok eller ikke. Jeg vil gjette på at det i gjennomsnitt tar 2-3 uker å lese en bok, og jeg har konstant en bok jeg holder på med. Enkelte ganger finner jeg noen svært spennende bøker som leses unna på få dager.

 

Årlig? Gjetter på 15-30 bøker. (stort sprik, men som sagt har jeg ikke kontroll)

Lenke til kommentar

Leser ikke så altfor mange bøker i løpet av et år. Det går vel ca. ei bok i måneden. Lesinga har en tendens til å gå litt i rykk og napp. I perioder kan jeg lese flere timer om dagen, mens innimellom har jeg nesten lesefrie uker... Kommer litt an på hvor mye skolearbeid som må gjøres - er ikke alltid like fristende å sette seg ned med ei bok etter å ha brukt 6-7 timer tidligere på dagen med å lese faglitteratur.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri lest ei bok. Fordi?? Jo, jeg har aldri funnet en bok som jeg har likt å lese :roll:

Har du prøvd å finne en? Wr ikke så vansklig bare man setter inn litt godvilje! :p

 

Bokanbefalelser, hva kan jeg lese? og hva kan jeg låne? er tre linker dere som leter etter en bok burde se på! :)

Hehe, det er nok godviljen som stopper meg opp i blandt. Har veldig lyst til å lese Star Wars bøkene som finnes. Men det er det å starte som er problemet mitt :blush:

Lenke til kommentar

Digger å lese bøker, men av en eller annen merkelig grunn leser jeg ikke.

Suspekt.

Men jeg leser stort sett artikler og diverse tekst på internett stort sett all day, every day. Teller det? ;)

nei, får se å få ut fingeren og ta meg en tur på biblioteket snart. pokker heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...