Gå til innhold

Hvor mange bøker leser dere i året?


Hvor mange bøker leser du pr. år?  

517 stemmer

  1. 1. Hvor mange bøker leser du pr. år?

    • Ingen
      73
    • 1 - 5
      146
    • 6- 20
      157
    • 21 - 50
      77
    • Over 50
      64


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sovner alltid når jeg leser, jeg. Ender med at jeg leser 2-3 sider i halvsøvne, våkner forvirret opp når jeg mister boka i fanget, forsøker febrilsk å huske hva jeg leste, gir opp, blar et par sider tilbake, leser litt før jeg sovner igjen, og slik fortsetter det til jeg fortvilt innser hvor håpløst det faktisk er.

 

Tjukke romaner er mao en svært tidkrevende affære for min del. Tipper jeg kjemper meg gjennom 3-4 bøker i løpet av et år.

Lenke til kommentar

Veldig vanskelig å si. Hater slike "per år"-voter og sånt, for det går i perioder. Nå har jeg nettopp lest fire bøker på 1-2 uker, og skal lese ihvertfall tre til på kort tid. Men før dette leserushet var det leeeenge siden jeg leste en bok sist. Det varierer sånn at det er vanskelig å finne et årssnitt, og ett år kan være to poll-alternativer unna et annet. (Jeg er vel et håpløst tilfelle. ;))

 

Jeg stemte 6-20. I år tror jeg at jeg blir liggende der et sted. Noen år er jeg langt over, og det kan hende at jeg ligger under et år eller tre. Men jeg tipper at 6-20 er snittet mitt.

Lenke til kommentar

Det blir vel et sted mellom 15 og 30 vil jeg tippe. I fjor leste jeg en hel haug med bøker. I år har jeg ikke rukket å lese mer enn 6 bøker hittil. Er akkurat ferdig med alle Dan Brown's bøker. Den beste av bøkene hans er "Angels and Demons" imo.

Jeg var akkurat på Avalon og handlet min neste bok, nemlig "Manifold 1: Time". Gleder meg veldig til å begynne på den serien.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*minibump*

 

Tja, stemt over 50, noe jeg tror stemmer bra. Gpr veldig i rykk og napp, men. Leser stort sett lange bøker, eller så er de korte. Bare i løpet av en uke har jeg lest:

 

New Spring (Prolog til WoT)

Den franske gården og monsiur Guy (eller noe, en venn av fattern som skrev den, måtte lese den, var jævlig bra) - Einar Odden

To Morgan Kane Bøker :D

Bok av Nick Hornby om 4 folk som skal ta selvmord, jævlig bra, husker ikke hva den heter.

Nyeste Harry Potter boka

Fare i Folda (Bok om ulykker i en havstrekning i Nord-trøndelag)

 

Men går i bølger, men rnct 50 i hvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...