Smule8o Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Noen som har anelse på hvordan man åpner/forwarder port 6881-6999 på et speedtouch 510i(telenor)? Får lett til å åpne en og en port, men finner ikke ut hvordan man åpner en hel range(eller hva det en heter...)
RiFkinD Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 går vel ann og gjør det letvindt å velge å sende alt til en pc? mener det skal gå. Har speedtouch selv, men har ikke hatt behov for å åpne mere enn en og annen port så
Smule8o Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Noen anelse hvordan man gjør det, ev. hvor jeg kan finne det?
Smule8o Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 www.portforward.com Der står det veeeldig godt forklart hvordan man åpner en og en port ja.. Men jeg finner lite om hvordan man åpner en "range"....
TheBoz Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Noen som har anelse på hvordan man åpner/forwarder port 6881-6999 på et speedtouch 510i(telenor)? Får lett til å åpne en og en port, men finner ikke ut hvordan man åpner en hel range(eller hva det en heter...) Det er desverre ikke mulig. Alternativet blir da å sette modemet i bridge mode og sette opp en annen router bak den eller om du bare har en pc, bruke pppoe på denne og få alle portene åpnet til denne pc`en.
Naits Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Noen som har anelse på hvordan man åpner/forwarder port 6881-6999 på et speedtouch 510i(telenor)? Får lett til å åpne en og en port, men finner ikke ut hvordan man åpner en hel range(eller hva det en heter...) Det er desverre ikke mulig. Alternativet blir da å sette modemet i bridge mode og sette opp en annen router bak den eller om du bare har en pc, bruke pppoe på denne og få alle portene åpnet til denne pc`en. Det har jeg gjort. Resultatet var veldig bra. Jeg bruker en 3com trådløs router, og nedlastingsfarten min økte fra 240kb/s (med kun speedtouch) til 254-256kb/s (med 3Com). (under optimale forhold selvsagt) Det har noe med innstillinger i router å gjøre, og 3Com-routern var tydeligvis perfekt for linja mi Å få henta ut 255kb/s av teoretiske 256kb/s med linjeavstand 3500m må jeg si er helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå