V36a Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Ja nå lagde jeg en tråd her en dag som ikke var helt snill mot fansen av spillet, derfor prøver jeg å gjøre opp for meg ved å sitere en eks-moderator (amoki) på spillet sitt offisielle forum: "Argh, I really have enough of this whole shit. Let's start by clearing up a few things - I used to be the literary contest forum moderator, and to put it simply I have direct connection to the PR department when I can. Well, I've been the L.C forum mod for about a year, nothing was changed... and let just say GSC and I have a new ball-game. MY resignation was part of a move in a "chess-game"... but no really that I am absolutely fed up with the devs. After "trading shots" with GSC (negotiations, etc), this is what I can come out with: Basically, the dev team is tired. They have been on STALKER for so long, so many nights rushing to finish the game only to find out that they couldn't possibly make it to the publishing deadline. Their resources are limited - not a lot of Ukrainian would enthusiastically join the dev's team when the pay is so low... This is what Oleg Yavorsky said to me Regarding the team, hope you can understand them too - they've been stressed lately with completing the project and have absolutely no time for communication with outside parties - they can think of nothing but completing the game But this is what Oleg Yavorsky said to me too: Koan and Prof have the game finalizing as their main priority Koan = Alexei Sytanov, Game Designer PROF = Andrew Prokhorov LEad Designer, project lead These two are the head of the STALKER. These two are also what is driving the STALKER team. IF they have the end of STALKER on their sight, you can damn well be sure that they are not going to cancel to project at any rate. They are going to make sure the game is published... even if they have to overlook other important aspects concerning STALKER, like the literary contest. So let's end this discussion once and for all - STALKER is going to come out, no matter what. We have seen the MP in action in Kiev's Trade show a few months ago, we have seen the engine in action, we have seen the screenshots... THQ is not going to cancel the game, GSC is not going to stop until the game's come out. So please - the game is going to come out. Don Reba - since I've sworn in this thread, according to the forum rules you can take any action that you want. Lock this thread BTW - before I get too comfy with the name "Oleg Yavorsky" (his name is like the name of a deity in the forum, heh), this is what he had said about release dates: about release date? we still are on hold with the announcement. will do it asap. Start making guess regarding the "on hold with the annoucement" line. Why? Let's start making analysis, like the one I did with CoBalt's "I have a friend in THQ Quebec blah blah blah"... 1) on hold with annoucement - they have an internal deadline. They have a rough idea when they could finish the game. They HAVE a deadline, it's just that they don't want to release it to the public because they don't want a "S.T.A.L.K.E.R gets D.E.L.A.Y.E.D A.G.A.I.N" post in Gamespot, or the disappointed reaction from the public. But they have an internal deadline allright. And in this case: internal-deadline = release date. They want to wait and see whether they can meet the internal deadline this time. IF they can, they will put on the release date. If they can't, they have a chance to extend their internal deadline... and they don't have to lost face. That is the just about only logical conclusion I can come out with. Oleg Yavorsky is a straight-forward person who is extremely cautious on what he says." Dette høres jo bra ut, og personen som skrev det er en pålitelig person, det kan jeg si sikkert fordi han har vært moderator i forumet der før, han sa opp stillingen bare en uke siden. Har også lest i forumet der i flere måneder, så jeg vet hva jeg snakker om Ta det med ro folkens, spillet vil komme ut og det vil mest sannsynlig leve opp til forventningene edit: markerte utvalgte deler av teksten (les: dialog) Mvh, V Endret 17. juni 2005 av V36a
Windoge Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 I utgangspunktet høres det latterlig ut at et spill som Stalker kan bli kansallert.
Malvado Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Stalker kommer nok, det er alt for bra til å bli kanselert. Gleder meg faktisk , kan se for meg sommeren bli ødelagt av stalker , men har ikke noe imot at vinteren tar i mot litt chernobyl eventyr nei... Endret 12. juni 2005 av Malvado
V36a Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 I utgangspunktet høres det latterlig ut at et spill som Stalker kan bli kansallert. Det har du selvsagt rett i, spesielt siden vi har fått se så mange trailers, screens osv. Dessuten er jo spillet ca 70-80 % fullført, om ikke mer, så jeg gleder meg vilt
thomassit0 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) satan jeg har nå gleda meg til dette siden omtrent den første dagen allmenheten fikk vite om det, var det høsten 03'? håper de snart er ferdige .. edit var visst 01.01.02 Endret 13. juni 2005 av 2mass
gobyfly Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Van Bauren Project var 90% ferdig , det ble kanselert. Jeg har ikke noe tro på stalker lengre , eller , har ikke hatt det på lenge.
Aquabat Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jada, STALKER kommer sikkert snart... Tar jeg ikke helt feil så går det gull omtrent samtidig som Duke Nukem Forever.
V36a Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Van Bauren Project var 90% ferdig , det ble kanselert.Jeg har ikke noe tro på stalker lengre , eller , har ikke hatt det på lenge. Have faith, my young apprentice!
Windoge Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Swat Urban Justice var vel nesten ferdig da det ble kansallert, men det var langt fra et av de mest etterlengtete spillene.
ttt Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Ta det med ro folkens, spillet vil komme ut det veit vel alle. den einaste personen som tydlegvis ikkje viste det, var du. Dessuten er jo spillet ca 70-80 % fullført, om ikke mer 95+% er det siste offisielle tallet. satan jeg har nå gleda meg til dette siden omtrent den første dagen allmenheten fikk vite om det, var det høsten 03'? 01.01.02 var gjekk startskotet for stalker som vi kjenner det i dag.
Kløno Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl 379 kr » Foreløbig releasedato 01-07-2005 Kilde CDON
ttt Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl379 kr » Foreløbig releasedato 01-07-2005 Kilde CDON når utviklarane ikkje er sikre på når spelet er ferdig, så trur du vel ikkje at cdon veit det.
Kløno Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl379 kr » Foreløbig releasedato 01-07-2005 Kilde CDON når utviklarane ikkje er sikre på når spelet er ferdig, så trur du vel ikkje at cdon veit det. Eg tror ingenting. Uansett... Den som venter får se.
Windoge Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Nå er det da ingen hemmelighet at webbutikker liker å gjette lanseringsdatoen, slik at folk forhåndsbestiller flere eksemplarer. Stalker har ingen utgivelsesdato for øyeblikket.
thomassit0 Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hadde det hatt release 1.7 hadde vi definitivt visst om det
ttt Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hadde det hatt release 1.7 hadde vi definitivt visst om det jepp. spesielet sidan dei har planer om å starte ei stor marknadsføringskampanje 6 mnd. før spelet kjem ut.
Kurt P Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 (endret) STALKER KAN KJØRE MEG? har det ikke vært snakk om denna dritten i flere år da? Kan ikke våre kjære produsenter holde musa si igjen til de faktisk er ferdig med spille istedenfor å sette griller i hodet på dagens ungdom hundreår før spillet er ferdig.. Endret 13. juni 2005 av Kurt P
ttt Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 STALKER KAN KJØRE MEG? det kan det sikkert, men husk å bruk setebelte. har det ikke vært snakk om denna dritten i flere år da? 01.01.02 Kan ikke våre kjære produsenter holde musa si igjen til de faktisk er ferdig med spille istedenfor å sette griller i hodet på dagens ungdom hundreår før spillet er ferdig.. det er jo akkurat det dei gjer. det er ein grunn til at dei har gått over til "when it's done" prinsipet.
Windoge Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er bare glad for at det kanskje for en gangs skyld kan komme et spill som er så å si feilfritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå