Gå til innhold

Im So HAPPY!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Grats, finns ikke no bedre staff fra min syns punkt ihvertfall.

nå ble jeg glad :p

Litt OT : hvor fixer jeg meg bilde her i forumet? *er ikke så flink med sånt*

Skrevet
Grats, finns ikke no bedre staff fra min syns punkt ihvertfall.

nå ble jeg glad :p

Litt OT : hvor fixer jeg meg bilde her i forumet? *er ikke så flink med sånt*

quoter meg selv :p fant det ut =) var vist noe som het kontrollpanel xD sry at jeg er blind.... skal bare teste bilde nå =)

Skrevet

Er det bare meg som synst det er utrolig dårlig gjort å rolle uten "nok poeng" ? :roll:

Dritt for dem som faktisk har nok poeng og også rollet...

Skrevet (endret)
Er det bare meg som synst det er utrolig dårlig gjort å rolle uten "nok poeng" ? :roll:

Dritt for dem som faktisk har nok poeng og også rollet...

Tingen som er i vår guild er at alle skal ha en sjanse selv om de ikke har poeng...

du kan max ha -100 poeng... så mao... la oss si at du er i MC for føste gang å lawbringerhelmen dropper.... (la oss si plate-user ) hva skal du gjøre med 0 poeng? /random 0? så derfor har alle en mulighet :thumbup: dette er en ording som guilden vår har hatt en vote på.... nesten enstemmig for dette :p

Endret av Evolithic
Skrevet (endret)

Så hva skal man med poeng ? Alle roller jo uansett... (Bortsett fra at noen får mye høyere en andre, eller kan jeg skrive /random 1000 og få -1000 poeng og få minus helt til det renner av ørene mine?)

Endret av Dandar
Skrevet
Så hva skal man med poeng ? Alle roller jo uansett...

Nei alle gjør ikke det.... folk sparer poeng slik at de har større sjanse for og få de itemsene de er ute etter... og vi har ikke grp loot så vi kan ta oss god tid til og rolle/regne poeng... freeloot.... dette er risky og det vet vi.... ( LEEEEROYYY )

men vi er fornøyd med systemet som vi bruker nå vi! :p

Skrevet
Passive: Increases damage and healing done by magical spells

and effects by up to 40.

Ergo bra for en prest!

omg... tror ikke mine øyne!

Incresing dmg done by healing AND MAGICAL spells by up to 40! moa. alt som har med casting...

Sa ikke at den kun var for prester, men healing bonusen var bra for prest!

Skrevet

and effects by up to 40.

Ergo bra for en prest!

omg... tror ikke mine øyne!

Incresing dmg done by healing AND MAGICAL spells by up to 40! moa. alt som har med casting...

Sa ikke at den kun var for prester, men healing bonusen var bra for prest!

Siden jeg trodde vi diskuterte hele staven så må jeg si unskyld da :p

vist du ser bare på +healing så er det jo seff bra for priest :p

Skrevet (endret)

grattis, har ikke sett den droppe av golemagg ennå jeg. lurer på om planen min funker. ta minst mulig loot i MC slik at jeg sparer pts. så kan jeg håve inn tier 3 setitems i BWL :D

Endret av Henrik2k
Skrevet

Grats, spiller selv på BB, Norwegian Legion, vært med på mc en gang men bare felheart som dropper inni der imo :p

vill in i HoD, Balance, RB men ikngen vil ha en stakkars pala :p

Skrevet (endret)

Enkelte er bare heldige, lurer på om jeg noen gang for hand om Glowing Brightwood Staff, mitt drømmeitem i hele spillet...

btw, denne passer jo bedre for en prest, hadde jeg vært priest, hadde jeg klikket hvis en mage hadde rollet på denne....bra intellect, men passer seff bedre for priest

Endret av NightKeeper
Skrevet (endret)
lol tragisk å spamme forumet for et MC item :| som om ikke alle har det nå til dags..

ikke ta fra de gleden da. ikke alle gjør mc hver dag........ btw. du har skrytt en del på forumet du også..... :p

Endret av Henrik2k
Skrevet
Enkelte er bare heldige, lurer på om jeg noen gang for hand om Glowing Brightwood Staff, mitt drømmeitem i hele spillet...

btw, denne passer jo bedre for en prest, hadde jeg vært priest, hadde jeg klikket hvis en mage hadde rollet på denne....bra intellect, men passer seff bedre for priest

ehm... ?

Den har +damage også da einstein, jeg hadde lett rollet på denne som mage.

Skrevet

and effects by up to 40.

Ergo bra for en prest!

LOL! Damage AND healing.

Ja? Mage gjør damage, priest gjør både damage og healing...ergo, priest trenger den mer...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...