Gå til innhold

Netcom problemer i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange problemer siden 1.juni, og lite info under driftsmeldinger hos netcom.no

Her (Tønsberg-Horten området) begynte problemene i går kveld. Trenger ikke være ingeniør for å forstå hvor problemet ligger om flere mobiler som bruker samme nett har problemer samtidig.

Skrevet (endret)

jeg merket det i går kveld, hadde vært bra om netcom på sidene sine var mer konkrete med hva problemene skyldes, når de regner med å få fikset de osv.

Endret av modellmakt
Gjest Yoshi
Skrevet

Merka det da jeg skulle sjekke saldoen i dag...

Ringte Netcom, de har visst problemer *bombe*

Fikses så fort som mulig sa de...

Jaja... Virker som om alle i Oslo med Netcom jeg kjenner har problemer med dekning osv i dag...

Skrevet

Lurer på om meldinger som ligger å flyter i bufferne til netcom vil komme fram når feilen er utbredt, eller om det er mye som har/vil forsvinne.

Skrevet
tviler.

klokken 16:00-17:00 i går : visste de ikke om problemet

klokken 23:00-02:00 i dag/går skulle det vært løst

i dag, enda ikke løst. Jeg tviler sterkt :p

haha, har de ingen kontroll på nettet sitt? de må da merke at det fungerer dårlig når vi merker det.

Skrevet
tviler.

klokken 23:00-02:00 i dag/går skulle det vært løst

i dag, enda ikke løst. Jeg tviler sterkt :p

haha, har de ingen kontroll på nettet sitt? de må da merke at det fungerer dårlig når vi merker det.

Ikke sikkert det var så store problemet i 16-17'tiden da vettu.

jeg merket ingenting før 23:00 i går kveld.

Skrevet
fra fredag til lørdag den tiden så merket jeg sviktende gprs,dekning og problemer med sms, men det var ikke noe så merkbart som i går ved midnatt.

Sviktende GPRS så jeg det var på mobilen, men var så beruset at jeg trodde indikatoren skulle være hvit istedet for blå.

Problemet var å få ringt til drosje og kompiser som kom bort underveis i natten.

Skrevet
fra fredag til lørdag den tiden så merket jeg sviktende gprs,dekning og problemer med sms, men det var ikke noe så merkbart som i går ved midnatt.

Sviktende GPRS så jeg det var på mobilen, men var så beruset at jeg trodde indikatoren skulle være hvit istedet for blå.

Problemet var å få ringt til drosje og kompiser som kom bort underveis i natten.

vel, slik har det vært i Bærum og Lommedalen siden fredag kveld.

Skrevet

Får til å sende nå, men har ikke fått noen av meldingene jeg sendte til meg selv for flere timer siden. Er vel en god del meldinger i kø i buffern til netcom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...