Etaten Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 (endret) Hei.. På Mimers hjemmesider så skriver de at de fra 1.juni har oppgradert linjene sine. Jeg har ett abonnement som kalles "Home medium" som hittil har være på 1500/400. Nå skulle denne vært oppgradert til 2000/400 fra 1.juni. Men for mitt vedkommende har dette ikke skjedd. Derfor lurer jeg på om det er noen her på forumet som bruker Mimer, og om de har fått oppgradert sine linjer... Ja, jeg har sendt en epost til dem, men får vel ikke svar før over helgen... Anyone??? Endret 12. juni 2005 av Etaten
likferd Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det vet jeg ikke, men når mimer sier det ble gjort 1. juni stemmer nok det.
Etaten Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Hmmmmmm... Min er ikke oppgradert enå. Men jeg snakka med ei jeg kjenner på Mimer, og jeg har fått vite at de fremdeles driver og oppgraderer... Så det kommer på plass overalt etterhvert. Egentlig litt kjipern når de reklamerer at alle har fått oppgradert fra 1.juni... Menmen....... Det kommer vel.. Tror jeg skal oppgradere til en 4 eller 8 mb linje snart likevel.. For nå er prisene blitt noe mer akseptable... :-)
Etaten Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Ahhh.. Der var vi oppgradert ja....... Nå har jeg i tillegg oppgradert til den 4mb linjen... Lovely.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå