Kenneth Solfjeld Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Goliath: Har sett enkelte slike vanvittige tall dukke opp på #1 på rankingen i ny og ne, men de har blitt fjernet ganske kjapt..
Goliath Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 joa, hørt om de nazisvina som kniva hverandre til vanvittige scores og til førsteplass på rankingen (og de ble fjernet ja) men se på tallene hos meg, alle er scramblet uten videre. Men det rettet seg opp når jeg logget av og på
~Alex~ Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 (endret) sliter med at spiller gir meg connection problems HELE tida! til og med andre spillere sammen med meg har ikke d problemet. Har slått av NORTON, og har justert alt til medium og 800*600. alle nyeste driver/chipset/bios... Det er totally fucked up. Hvis ikke EA fixer slikt i ny patch boikotter jeg hele BF2. Under demo kjørte jeg nesten alt på max og ok fps. nå suger alt rett og slett. Har akkurat samme problemet, hvert 10ende sekund kommer det opp "connection problem" og det går bort etter to sekunder. Når beskjeden går bort lagger det ikke i det hele tatt, men når beskjeden kommer opp stopper spillet helt. Dette ødelegger alt og jeg har samme linje som trådstarter og problemet oppstår på alle servere jeg har vært på hittil (Broadpark, Battlefield.no og noen amerikanske servere). Skal spille klankamp i morgen (tirsdag, så det haster med å få fikset dette). Problemet kom samme dag som jeg instalerte teamspeak2, men det er der fortsatt, selvom jeg ikke kjører teamspeak. jeg har skrudd av all antivirus og firewall. PS: fra battlefield.no forumet, men trenger svar så jeg poster her også EDIT: legger inn mer info: Har begge patcher og spillet fungerte intill i går, reinstalerer spillet nå, men desperat siden det er match i morgen og vi ikke har noen reserve. Endret 18. juli 2005 av ~Alex~
Rayline TWB Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Det må være noe med systemet (linja) deres.....? Hadde ikke problemer før patchen, og har heller ingen nå etter patch 1.02.
r0zie Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Sliter med at jeg får connection problems og at jeg av å til detter ut av serverene.. Utrolig irriterende.. Blir og mildt sagt forbanna på browseren som er rein tortur å bruke, filtera fungerer knapt (kommer nesten bare fulle servere selv om jeg har haket av) og jeg må restarte bf2 for å få refresha serverlista noen ganger.. Håper ikke DICE og EA har reist på ferie igjen..
kenneth11 Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Sliter med at jeg får connection problems og at jeg av å til detter ut av serverene.. Utrolig irriterende.. Blir og mildt sagt forbanna på browseren som er rein tortur å bruke, filtera fungerer knapt (kommer nesten bare fulle servere selv om jeg har haket av) og jeg må restarte bf2 for å få refresha serverlista noen ganger.. Håper ikke DICE og EA har reist på ferie igjen.. Enig. Serverbrowseren er helvete på jord. Kan nesten spise middag mens den laster opp, filterne fungerer ikke (Skulle ønske det var en option hvor man faktisk bare hadde servere uten Punkbuster) og når det står "Populated" så betyr det gjerne at den ene som faktisk er der er der for å vente på at andre kommer (f.eks en admin). Kort sagt:
r0zie Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har faktisk spist middag mens jeg har ventet på å laste serverlisten
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Enig, enig, enig! Serverbrowseren er helt dass! At man får "Theres a problem with your connection" melding etterfugt av "the connection with the server is lost" er sinnsykt irriterende! Spilte mitt livs runde her i sted da det skjedde! Det var like før noe gikk i knas... En annen irriterende ting er når man har spilt best av alle på serveren, og man har flest poeng, skulle man bli belønnet med Gold Star, men nei! Har opplevd flere ganger at jeg har fått både Silver Star og Bronze Star eller ingenting for den jobben. Kanskje ikke alle poengene ble regnet sammen med en gang...
Radial Skrevet 18. juli 2005 Skrevet 18. juli 2005 Hmmm.. er det noen andre som har opplevd å få beskjed om ""you were killed by x", mens du egentlig er fullt og helt i live? Jeg satt alene baki en APC og hadde det skikkelig koselig, da serveren plutselig mente at jeg hadde blitt drept og presenterte den beskjeden. Merkelig...
Markaren Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 (endret) En annen irriterende ting er når man har spilt best av alle på serveren, og man har flest poeng, skulle man bli belønnet med Gold Star, men nei! Har opplevd flere ganger at jeg har fått både Silver Star og Bronze Star eller ingenting for den jobben. Kanskje ikke alle poengene ble regnet sammen med en gang... 1. på serveren= Gold star 2. på serveren= silver star 3. på serveren= bronze star Det at du står øverst betyr ikke at du har vært best, f.eks at en på serveren som hadde veldig høy score da han gikk ut av serveren vil få gold star og ikke vise på resultat lista, og commanderen får ofte høyest score og vises ikke der! Endret 19. juli 2005 av Markaren
rvenes Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 En annen irriterende ting er når man har spilt best av alle på serveren, og man har flest poeng, skulle man bli belønnet med Gold Star, men nei! Har opplevd flere ganger at jeg har fått både Silver Star og Bronze Star eller ingenting for den jobben. Kanskje ikke alle poengene ble regnet sammen med en gang... 1. på serveren= Gold star 2. på serveren= silver star 3. på serveren= bronze star Det at du står øverst betyr ikke at du har vært best, f.eks at en på serveren som hadde veldig høy score da han gikk ut av serveren vil få gold star og ikke vise på resultat lista, og commanderen får ofte høyest score og vises ikke der! commandern står nederst... og han får poengsum han også, og plassering. Sjå på tallet som står framfor han, og sjå om finn det samme i lista med dei vanlige spelarane.
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Sjekker alltid grundig poengsummen til alle spillerne på serveren, men hvis det er slik at man kan få medalje selv om man hopper ut av serveren, så kan det være forklaringen...
tjalla Skrevet 19. juli 2005 Skrevet 19. juli 2005 Får fortsatt "the server has refused your connection" elns, når jeg velger account. Noen som veit hvorfor?
Vt-iversen Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Hadde en ny bug.Jeg skulle ut og fly men denne "spawnen" så flyet litt annerledes ut. Overflategrafikken var endret fra den vanlige til masse små rubrikker i alle regnbuens farger. Det så ut som DET hippie-flyet. Jeg trykka på prt-scr en haug av ganger, men finner ikke screensene i ettertid. Hvis noen vet hvor de legger seg så si ifra, så jeg kan laste dem opp. C:\Documents and Settings\BrummundLeif\My Documents\Battlefield 2\Screenshots Der ligger screenshota. de ligger ikke her hos meg. noen tips til hva en slik screen-fil heter, så jeg kan søk etter den?
Markaren Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 (endret) Grafikken klikka, og spillet klikka: Slik ser Strike at Karkland ut uten skodde!!! PS: Hvordan får jeg bildet til å se bedre, større ut? Endret 20. juli 2005 av Markaren
Vice Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Grafikken klikka, og spillet klikka: Slik ser Strike at Karkland ut uten skodde!!! Hmm, er det tilfeldig at du er sniper med "nofog" på brettet?
Markaren Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Grafikken klikka, og spillet klikka: Slik ser Strike at Karkland ut uten skodde!!! Hmm, er det tilfeldig at du er sniper med "nofog" på brettet? Det bare skjedde, alt hakka som et helvete, og jeg kunne ikke bevege meg! Men det hadde sikkert funka bra som sniper der ja
kenneth11 Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Synd at det ikke varte. Noen gode moddere som gidder å lage en mod som gjør at tåken forsvinner Må downloades for penger såklart, eller downloader alle og de eneste i gatene i Karkand blir tanks og APCs
Vice Skrevet 20. juli 2005 Skrevet 20. juli 2005 Synd at det ikke varte. Noen gode moddere som gidder å lage en mod som gjør at tåken forsvinner Må downloades for penger såklart, eller downloader alle og de eneste i gatene i Karkand blir tanks og APCs Ehh, hva mener du egentlig? At man skal få jukse, men bare dersom man betaler penger for å gjøre det?? "Nofog" cheats er vel noe av de mest utbredte juksemetodene i FPS multiplayer, sammen med aimbots og wallhacks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå