Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det flyter mye bedre nå etter at jeg installerte patchen.. Har enda ikke opplevd noe morphing på de serverne jeg har spilt på, serverlista fungerer som en drøm. Har heller ikke opplevd noe særlig med lagg, men det hender når noen med ping på 150 eller mere joiner. Må si at patchen har ordnet opp i mye trøbbel! Liker spillet mere og mere nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jippi! En patch som gjør nada for meg! Dette var virkelig gode nyheter. Nå skal jeg spille spillet ti ganger mer enn før!

...Og Jesus er en lastebil-sjåfør...

Seriøst, selv ETTER at jeg har patchet, går spillet like dårlig. Eneste forskjellen er at jeg nå får "Connection problems" hver 30 sekund på en god del europeiske servere.

Endret av MeTa][iC
Skrevet

ja hva er det for noe? Joiner en server og har f eks 90 i ping og alt går ganske glatt, så etter et par minutter bare stopper alt og jeg får "connection problems" og forbindelsen ryker. Skjønner ikke no

Skrevet

Huff! Spillet har fungert tålelig greit for meg hittil, bortsett fra artifacts ved "høye" innstillinger.

Så kom patchen, og ting fungerte ennå bedre.

Men etter mye spilling i dag, restarter maskinen etter frysing av spillet med fargerike striper over hele skjermen.

Får håpe ting blir bedre når nye patcher kommer, og temperaturen ute synker.

Skrevet (endret)

Jeg hadde masse problemer med Bf2.

Har en teori om att det spillet sluker ram.

Har 2 maskiner

1 stasjonær med ati 9700 pro xp 2600 abit kd 7 768 ram pc 2700 ram begynner å bli en gammel maskin nå men den har greid alle spill ok til nå.

Med BF 2 kom omtrent alt av problemer.

Meny helt håpløs osv , musa forsvant , spillet hang seg.spillet bare tatt ut i windows , lånte lit mer ram så det ble

2x 512 + 256 mb ,da gikk det noe bedre fikk i hvertfall spilt på ett hvis.

Graffiken ble kjørt på laveste 800x 600 da fløt det bra.

Kjøpte ny maskin Dell xps2 trodde det skulle holde med 512 ddr2 pc 4200 ram.

Samme greia der , tok å oppgraderterte

den til 2 giga ram.

Kunne sette opp graffiken mange hakk.

Så det er ikke bare skjermkortet som betyr noe.

Null probs me BF 2 etterpå. :D

Har en 2 giga med ram så kutter xp ut swatfila på hd og da jobber maskin raskere

synnes jeg da.

Bf2 krever veldig mye mer av maskin hvis det er mange på servern.

Det spillet er ett maskinsluk uten like.

Edit : litt feil formulert

Endret av Razer63
Skrevet

Stemmer nok bra dette Razer63

Leste på siden til EA, BF2:

"Community Update - 7/8/05

HOTFIX for Battlefield 2 v1.01 Coming Soon

First off, a HUGE thanks to all of you who emailed me in regards to the memory leak found in the update we released earlier this week (v1.01). Your emails found their way to our production team and they’re in the process of evaluating what needs to be done in order to get this fixed. In the meantime, and since the 1.01 update is causing memory leakage on some systems, we recommend that you reinstall the game and NOT the v1.01 update we released earlier this week.

Reinstalling Battlefield 2 will not affect your in-game medals or ranked server statistics. EA and DICE are committed to getting a fix for v1.01 as soon as we possibly can and will continue to keep you informed through this web space in the coming days."

Så da er det bare å reinnstallere spillet inntil videre.

(Ser dette har blitt postet et annet sted på forumet og)

Skrevet

Noen som vet når denne hotfixn kommer? Ser at enkelte steder som Battlefield.no kjører v. 1.01 selv om de har blitt rådet til å reinstallere BF2, mens andre servere har forsvunnet fra lista (de har sikkert fulgt rådet med å reinstallere spillet) Det er med andre ord fullt kaos som råder! Skal man reinstallere eller ignorere?

Skrevet

I og med at EA anbefaler reinnstallering, må nok det gjøres uansett, for å få patchet neste gang. Men før den tid, er det best å beholde den versjonen som fungerer best på egen maskin.

Jeg valgte å reinstallere, fordi det fungerer "greit"

Mye vi sliter med i dette spillet foreløpig, men er bedre med et overbugga spill, enn å vente lenger :)

Skrevet
har fortsatt problemet med at mus og tastatur låser seg så snart jeg har joinet en server.. reinstall funket ikke. jeg ser spillet kjøre normalt i bakgrunnen, men når jeg skal velge kit osv vil ikke musen rikke seg. tastaturet og mus funker jo, bare ikke i BF2.. utrolig frustrerende!

Argh, virker som om jeg har fått denne også. Noen som vet om en løsning på dette?

Skrevet (endret)

Jeg har blitt tildelt flere medaljer og andre utmerkelser som ikke blir registrert! Dette kaller jeg svindel :thumbdown: Har ventet flere dager på at noen tildelelser skal dukke opp, men nei! Jeg fikk Purple Heart 2 ganger tidligere i dag som heller ikke har dukket opp. Veldig irriterende!!

Endret av Vultur Gryphus
Skrevet
Purple Heart  betyr at du har skutt 5 enemys og daua over 20 ganger... den er vel ikkje så farlig om den kjem med vel?    :p

nei, det gjelder ikke bare dem! Har flere utmerkelser som er dager gamle som ikke har kommet med...

Hmm... Jeg får mine poeng og utmerkelser i BFHQ få sekunder etter at jeg har fått dem jeg..

Skrevet
Hmmm.. Poengene for de 2 siste rundene mine har uteblitt til tross for at jeg kun spiller på ranked servere..

Det skjer rett som det er. Har mistet et par ribbons og noen vanlige medaljer pga. dette. :thumbdown:

Skrevet

Nei - alt er i skjønneste orden hos meg - og det har det alltid vært, helt siden BF2 kom ut.........

Nesten rart at jeg ikke har noen av problemene som er blitt tatt opp i denne tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...