Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R. - Vaporware?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger fast rundt på forumet til dette spillet, og igår så jeg noe foruroligende...

Jeg siterer en fra forumet:

"THQ officially drops Stalker: Shadow of Chernobyl

Well guys its official. Stalker is not going to hit the shelves under the THQ name, if at all, ever.

THQ had a press conference in Quebec a couple days ago and not so publically stated that they will be officially dropping Stalker: Shadow of Chernobyl. They blamed it on poor organization on GSC’s behalf, lack of concrete deadlines, and a not so suitable product. The game was not going to be ready for another year and THQ has decided to let it go.

I heard this last night from an associate of mine who works in the Quebec THQ offices. He called me up at like 11pm last night and told me the news.

Quite frankly I'm shocked because this project was so ambitious and had so much potential. I hope GSC will still be able to get the game out on the shelves without THQ but that doesn’t look likely and if it did, it would most likely take another 2 years.

This news hasn’t bee made public by either THQ or GSC yet, so I guess this can only be a buffer until they do. I’m sure they are still pondering about what to do with the project.

I’m sorry to have to be the one to tell you all this, believe me when I say I'm just as disappointed as you."

Tråden kan du finne her.

Jeg håper dette bare er BS, hvis ikke kommer jeg til å bli kjempeskuffet, fordi jeg har ventet på dette spillet i et år... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har skjedd før at spill med store forventninger er blitt kansellert i den siste fasen.

Med mindre denne kilden har et navn, gidder jeg ikke engang lese tråden, slutt å tro på alt du hører. Å ja, "jeg kjenner en som kjenner en rotte som en gang ble fanget av en katt som visstnok muligens tilhørte en hushjelp som jobbet hos en mann som hun påsto kjente en annen mann som hadde levert en pakke på døren for 14 år siden hos en kvinne som påsto at hun en gang hadde vekslet blikk med Dronningen".

For å illustrere hva jeg synes om slik tullprat, og ryktespredere generelt. Kom med bevis eller klapp igjen, for slike tomme påstander fører ikke til noe som helst godt.

Skrevet
Tråden kan du finne her.

Tråden finnes ikke, og noen mener også at det offisielle nettstedet ble hacket. Grunner nok til å tro at dette bare er oppspinn. Denne tråden stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...