_MrMilo_ Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er fullt mulig å kjøre fly, helikopter og båter på demoen, men ikke i singleplayerdelen som kun støtter 16-spiller varianten av kartet.Kom deg online så får du oppleve 32-spiller varianten av kartet, med fly, helikoptre og båter så det holder Eventuellt start en lokal server med 32-player map, om du vil øve litt før du går online. Ja, hehe, det var et bedre forslag
Radial Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 BF 2 var overraskende bra syns eg. Opplevde flere morsomme ting når eg spillte mot botene. Blandt annet en Medic som prøvde å drepe meg med den gjenopplevings-greia. Ja lol... en av botene klarte faktisk å kverke meg med den greia da jeg skulle ta han med kniven. Litt uventet, men moro.
Katalysator Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har spilt demoen en del de siste dagene og jeg er storfornøyd! Jeg synes dette er et fantastisk spill bare basert på demoen og jeg kommer garantert til å kjøpe meg det når det kommer i butikken. Det eneste jeg har å utsette (utenom de vanlige bugsene som random shutdown, laggy serverliste osv.) på spillet er de LATTERLIGE dårlige sniper-riflene. Greit nok at BF2 skal være *host* "realistisk" *hark* og at man derfor ikke alltid treffer der man sikter, men det får være måte på. Personlig får jeg flere langdistansekills med SpecOps-våpenet enn med sniper.
Fuz Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Mitt inntrykk er at det definitivt spiller en rolle hvor du treffer. Hals/nakke og ansikt er fast kill. Dersom man skyter på bodyarmor er det realistisk at man kan tåle multiple treff. Kevlar er seige saker. Jeg tror at dersom man tålte mindre, ville man spille etter spray and pray prinsippet. Nå krever det at man sikter og skyter kontrollert. Har ikke eksperimentert nok med skudd mot beina - men i teorien burde skudd i låret gi høy skade effekt. Jeg liker også Spec.Ops våpnet. Veldig presist og god range, selv om det ikke sparker like hardt som assault våpenet. Sniperen tror jeg man trenger mer trening på, men jeg er enig i at den virker litt veik. Helikopter kontrollene er veldig gode. DC var veldig vanskelig å mestre, og det tok kortere tid her - selv om det fortsatt er lett å dundre i bakken fordi man stupte for bratt/lenge. Responsen er bra - spesielt i midt registeret - dvs ved begrenset fart fremover - og det føles riktig. Et samspillt pilot/gunner par kan gjøre betydelig vei i vellinga. Jeg er fortsatt veldig annoyed over jagerflyene - de føles helt plastikk. Siktesystem etc er ok - men de kan fly altfor sakte uten å stalle. Jeg tror jeg faktisk heller ville ha utelatt dem dersom det var en mulighet. Så langt er BF2 defintivt en glede å spille. Squad systemet er genialt. En ting som kan være annoying er at man kan spamme comms kanalen - og det er alltid en eller annen fjortis som synes det er veldig artig. Slitsomt og lamt, spør du meg. Det største problemet er etter min mening server browseren. Den er treig og den har ikke favoritt liste. Veldig irriterende.
John Deere Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har spilt noen dager nå, og jeg må si det rocker !! Der gikk den sommern med sol, øl og damer... Det eneste som irriterer med er at jeg ikke får VOIP til å fungere. Har enablet det i options, men så fort jeg joiner et team blir symbolet for høytaleren borte.
tjalla Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Er det noe jeg ikke liker så var det kontrollene på helikopterne. Altfor upresise og vinglete. Dice har no dem skulle ha lært av DC-crewet gitt.
Rofle01 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har spilt noen dager nå, og jeg må si det rocker !! Der gikk den sommern med sol, øl og damer... Det eneste som irriterer med er at jeg ikke får VOIP til å fungere. Har enablet det i options, men så fort jeg joiner et team blir symbolet for høytaleren borte. Hmm spiller du på internett? for der er det bare noen servere man kan bruker VOIP på
-Jungeldyret Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Sniperen har veldig dårlig "sniper-stikte"? Jeg synes ikke den zoomer noen ting jeg
Elendil Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Personlig liker eg siktet i BF2 bedre enn BF:V.
Goliath Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Sniperen har veldig dårlig "sniper-stikte"? Jeg synes ikke den zoomer noen ting jeg ..og lite futt! Sniper flere soldater i hodet mens de spaserer helt fint videre og heller dreper meg..
Rofle01 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Sniperen har veldig dårlig "sniper-stikte"? Jeg synes ikke den zoomer noen ting jeg ..og lite futt! Sniper flere soldater i hodet mens de spaserer helt fint videre og heller dreper meg.. Syns det går greit med M24 snipern men SVD sucks! Og en teit ting med botane er når de er 5 meter fra deg drar de kniven (WTF?) istedenfor å skyte deg. det er litt teit. greit med knif når de står oppå deg men så tidlig de drar kniven blir bare komisk
thomassit0 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Er det noe jeg ikke liker så var det kontrollene på helikopterne. Altfor upresise og vinglete. Dice har no dem skulle ha lært av DC-crewet gitt. DC crewet har faktisk vært med å utviklet BF2 ..
applet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) *medic på det "slemme" laget "snur" magasinet hver gang han lader om Han snur ikke magasinet. Det er to magasiner teipet sammen men vendt hver sin vei. Slik blir det lettere å bytte mag, ihvertfall første gangen.. edit: Etter å ha tenkt meg litt om så lurer jeg litt på om den animasjonen jeg tenker på var for en annen av kit'ene.. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Hehe, er egentlig fristet til å tro at dette var ren og skjær tilfeldighet og ikke et resultat av oppgradert AI. Nei, det er fakta. Har opplevd det mange ganger. De gjør en av to mulige ting dersom du legger deg på et tak og sniper: Kaster granater eller ber om artilleri.. Da skal jeg love deg at du gir opp snipinga fort En annen ting som jeg la merke til som virkelig imponerte meg var animasjonen av gunner-posisjonen i båt. Den er det virkelig verdt å titte på. Jeg kjørte en båt sammen med en kammerat som tok M60'en og vi kjørte på land fordi jeg ikke fulgte med og isteden brukte tiden på "Aahhh", "Oohhhhh" og "driiiitkult" Endret 17. juni 2005 av applet
Elendil Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Er det noe jeg ikke liker så var det kontrollene på helikopterne. Altfor upresise og vinglete. Dice har no dem skulle ha lært av DC-crewet gitt. DC crewet har faktisk vært med å utviklet BF2 .. Sant.
Vice Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) DC crewet har faktisk vært med å utviklet BF2 .. Ja det virker som det aller fleste her ikke er klar over at BF2 egentlig bare er en "videreutvikling" av Desert Combat. Endret 17. juni 2005 av Vice
applet Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Har sett flere som uttaler at de gleder seg til BF2 - Desert Combat kommer ut...
herzeleid Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Synes att alt er flått untatt at folk tåler så latterlig mye, du kan skyte en fyr i hode på 2 meters hold med lyddemped pistol og han dør ikke. Det eneste skikkelig dårlige på bf2. Og en sniper som man trenger to skudd av for å dø!!!!
Josten Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Bah, spillet er visst ikke kompatibelt med geforce 4 T_T jeg som hadde gledet meg til å prøve det også...
Mala Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Bah, spillet er visst ikke kompatibelt med geforce 4 T_T jeg som hadde gledet meg til å prøve det også... En god oppfordring til å invistere i ett nytt kort da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå