Gå til innhold

Den beste warrior builden?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Ville bare ta opp denne tråden igjen av en grunn.. De som påstår at det er mulig å critte 1600 dmg uten enrage, dvs. ca. 2300 med enrage .. :roll:

Hvordan gjør du det? Skulle likt å visst. (uten berserker, av buff)

Eneste våpenet jeg har sett som kan critte smo det der er High warlord øksa o.l

Skal ha grusomt mye attack power i såfall. Med 900 AP er det meste jeg har crittet for i PvP 1930 MED enrage. Bynner nesten å lure på om folk bruker 5x sunder armor før de får de resultatene der.

Edit: kan hende de har crittet en warrior som hadde aktivert recklessness, for da tar han imot 30% mer damage en normalt, 20% fra recklessness og 10% fra zerkerstance :!:

Endret av likferd
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville bare ta opp denne tråden igjen av en grunn.. De som påstår at det er mulig å critte 1600 dmg uten enrage, dvs. ca. 2300 med enrage .. :roll:

Hvordan gjør du det? Skulle likt å visst. (uten berserker, av buff)

Eneste våpenet jeg har sett som kan critte smo det der er High warlord øksa o.l

Høye tall er sikkert tøft det. Men man har ikke så mye bruk for enrage mot casters.

Enrage gjør det mulig å critte høyere. Last stand gjør det mulig å overleve lenger. Å komme her å si at det ene eller det andre er det eneste rette blir bare dumt.

Skrevet
Høye tall er sikkert tøft det. Men man har ikke så mye bruk for enrage mot casters.

:dontgetit::ermm:

Moonfire crit you for 350

you gain enrage

Your Mortal Strike crits druid for 1700

--------

Cone of Cold crit you for 900

You gain enrage

Your Mortal Strike crits mage for 1900

--------

Shadowbolt crits you for 1500

You gain enrage

Your mortal strike crits warlock for 1900

Du sjønner sikkert hvor jeg vil hen ;)

Det er nettopp mot casters man trenger enrage. En warrior får ikke sjansen til så mange slag mot castere, og da er det kjekt å gjøre mye damage på store crits. Dessuten er du nesten garantert å bli crittet av moonspam (høy critchance fra talents), frost spells mens du er fryst av frost-mage, og locker har bare sinnsyk critchance stort sett.

Skrevet

:dontgetit::ermm:

Moonfire crit you for 350

you gain enrage

Your Mortal Strike crits druid for 1700

--------

Cone of Cold crit you for 900

You gain enrage

Your Mortal Strike crits mage for 1900

--------

Shadowbolt crits you for 1500

You gain enrage

Your mortal strike crits warlock for 1900

Du sjønner sikkert hvor jeg vil hen ;)

Det er nettopp mot casters man trenger enrage. En warrior får ikke sjansen til så mange slag mot castere, og da er det kjekt å gjøre mye damage på store crits. Dessuten er du nesten garantert å bli crittet av moonspam (høy critchance fra talents), frost spells mens du er fryst av frost-mage, og locker har bare sinnsyk critchance stort sett.

Ok, da har jeg oversett noe vesentlig. Må bare få lov å si at det er godt å se at noen greier å snakke sak her, i motsetning til visse andre.

Skrevet (endret)

Jeg MSer Casters for rundt 1700-2050, 2400+ med enrage.

Har 1119 AP med Battle shout up.

edit: Har Zinrokh, Destroyer of Worlds.

Endret av GRendal
Skrevet

flott for deg at den droppa og du fikk den meeeeen, er det så viktig å ta det med i hver eneste post? =P

Skrevet

flott for deg at den droppa og du fikk den meeeeen, er det så viktig å ta det med i hver eneste post? =P

JA!

:D

Skrevet
Hva er greia med å IKKE fikse på heroic strike? 15 rage for et (imo) så viktig slag er bra mye..

Hva mener du? :hmm:

Heroic strike er bare å dra av linja etter level 40.

Skrevet
Hva er greia med å IKKE fikse på heroic strike? 15 rage for et (imo) så viktig slag er bra mye..

som sagt, er ikke alle som går ms build...

Skrevet

Men det er vel det denne tråden handler om? Kan ikke finne stort annet en arms/fury snakk i denne tråde hvertfall.

Skrevet

Men det er vel det denne tråden handler om? Kan ikke finne stort annet en arms/fury snakk i denne tråde hvertfall.

er ikke dermed sagt det er den beste builden.

kom på en liten ting, kan man drikke rage potion, slå slag, ms så heroic strike og excecute til slutt?

Skrevet
Jeg trodde han ville ha improved heroic strike i et MS build :roll:

Og ja, hvorfor ikke, men du får mye bedre damage av slå, MS, whirlwind, execute.

tenkte ikke på ww, ahr ikke spilt warrior så mye ;)

Skrevet

Heroic Strike (Rank 8)

15 Rage

Next melee

Requires Melee Weapon

A strong attack that increases melee damage by 138 and causes a high amount of threat.

Bra når man skal tanke, imo. Også bra for fury warriors som ikke har noe annet alternativ også.

Skrevet

Jeg er ikke helt enig ahpadt. Både revenge, shield bash og sunder armor lager mer aggro en heroic strike, dessuten lager HS lite aggro per rage. sunder armor og shield block+revenge comboen er nok best til å holde aggro.

For en fury warrior er selvfølgelig heroic strike rimelig bra, men som sagt antok jeg at han ville ha talentet i et MS build, noe som ikke er å abefale.

Skrevet (endret)
Jeg er ikke helt enig ahpadt. Både revenge, shield bash og sunder armor lager mer aggro en heroic strike, dessuten lager HS lite aggro per rage. sunder armor og shield block+revenge comboen er nok best til å holde aggro.

For en fury warrior er selvfølgelig heroic strike rimelig bra, men som sagt antok jeg at han ville ha talentet i et MS build, noe som ikke er å abefale.

Når man bruker heroic strike så er det gjerne nå du har stacket opp maks med sunder armors, og har "kontroll" på moben.

Legger ved en liten oversikt over rage/aggro.

Skills by total hate generated on a single target (50% mob dmg reduction):

1. Revenge - 1370 total hate.

2. Shield Slam - 1220 total hate.

3. Sunder Armor - 1050 total hate.

4. Shield Bash - 910 total hate.

5. Heroic Strike - 890 total hate.

6. Cleave - 500 total hate.

7. Thunder Clap - 290 total hate.

8. Demoralizing Shout - 175 total hate.

Skills by hate/rage efficiency on a single target (50% mob dmg reduction):

1. Revenge - 274 hate per rage.

2. Shield Bash - 91 hate per rage.

3. Sunder Armor - 88 hate per rage.

4. Heroic Strike (fast weapon) - 59 hate per rage.

5. Shield slam- 41 hate per rage.

6. Cleave (fast weapon) - 22 hate per rage.

7. Demoralizing shout - 18 hate per rage.

8. Thunder Clap - 15 hate per rage.

**Glemte noe; om man skal prøve å legge seg som nr.2 på aggrolista, så er sunder armor + heroic strike en fin combo. :)

Endret av ahpadt
Skrevet (endret)
**Glemte noe; om man skal prøve å legge seg som nr.2 på aggrolista, så er sunder armor + heroic strike en fin combo. :)

Den skal jeg være enig i, men som MT er shield block+revenge bedre, siden du tar imot en del mindre damage per hit. Selv med bosser som slår for 1k, hjelper det på å blokke 100+ damage.

Edit: og sunder armor lager aggro selv etter du har 5 stk på moben, så det blir uansett en bra "ragedump" for å holde aggro, ingen cooldown og instant. Du gjør jo selvfølgelig litt mer damage med heroic strike, men når du tanker så er det ikke din oppgave å gjør damage :!:

Endret av likferd
Skrevet

er ikke dermed sagt det er den beste builden.

kom på en liten ting, kan man drikke rage potion, slå slag, ms så heroic strike og excecute til slutt?

På en boss med MYE HP, så hender jeg drikker rage potions, + bloodrage

Så execute ved ca 70-80 rage. Gjør bra dmg, og hvis mobben slår på deg samtidig, har du fort 40-50 rage til ny execute.

Men folk snakker om "beste warrior builden", 31/20 osv osv men hva med protection build? feks i MC.

Noen som har noen tips og triks der. En warrior skal jo ikke akkurat gjøre så mye dmg der nede. Tank dør = raid dør ;)

Selv kjører jeg:

ARMS: parry, charge

FURY: +crit %

PROT: Det meste ;) utenom shield wall, bloodrage, last stand, taunt, disarm, sunder armor

Det viktigste er jo å få aggro fort å holde den og tåle mest mulig.

Noen innspill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...