Gå til innhold

Trenger enkel online hjemmesidegenerator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg tror home.no har problemer!... har prøvd å sende "glemt passord" ett par ganger nå.. og det står bare dette:

Insufficient disk space; try again later Insufficient disk space; try again later returntosender: cannot select queue for www Insufficient disk space; try again later returntosender: cannot select queue for postmaster putbody: write error: No space left on device Error writing control file qfj5AB8O8Z030236: No space left on device

Brukernavn og passord er sendt

Passordet for brukeren complexity er nå sendt på epost til **********@yahoo.no.

?.. noen som fårstår det?... jeg har enda ikke fått noe mail og jeg har slått av spamfilter!..

Edit: det sto første gangen også.. men siden det sto brukernavn og passord er sendt så trodde jeg d gikk..

Endret av complexity
Skrevet
Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."
Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... :p

Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. :hmm:

"Trenger enkel hjemmesidegenerator" eller "Trenger enkel, online, hjemmesidegenerator" hadde vel vært et bedre topic når du først var igang. ;)

Skrevet
Btw: orddelingsfeil i topic. hjemmeside, ikke hjemme side."
Skal man bemerke orddelingsfeil, så får man gjøre det riktig...... :p

Det heter heller ikke hjemmeside lager, men hjemmesidelager (selv om det kanskje ikke er et godt uttrykk). Men da blir tittelen enkel "hjemmesidelager" og da bryter det mot treordsregelen i retningslinjene. :hmm:

"Trenger enkel hjemmesidegenerator" eller "Trenger enkel, online, hjemmesidegenerator" hadde vel vært et bedre topic når du først var igang. ;)

fixa nå :p

btw: fortsatt ikke svar...huff.. begynner å bli lei av å vente..

Skrevet

Kjøp heller hosting og installer et CMS. Mye bedre, enklere og bra for de som er utålmodige. Anbefaler hostean.net og bruk mambo. Vips så har du hjemmeside (Enkelt å bestille, sette opp og veldig nyttig)

Skrevet
Kjøp heller hosting og installer et CMS. Mye bedre, enklere og bra for de som er utålmodige. Anbefaler hostean.net og bruk mambo. Vips så har du hjemmeside (Enkelt å bestille, sette opp og veldig nyttig)

Signed!

Skrevet (endret)
link:  www.freewebs.com\samsura

Skråstreken står feil vei i linken. Skal være: http://www.freewebs.com/samsura

Edit: I Mozilla Firefox får jeg opp en melding om at det et skript på siden som fører til at nettleseren blir treig, og at den kan stoppe å reagere.

Endret av endrebjorsvik89
Skrevet (endret)
kom på en fil jeg hadde lakt ut på siden min... ett lite "virus" som jeg har mekka som åpner 61 browser vinduer :p

Utrolig moro å legge ut sånn på sider som bes om hjelp på i et WDS-forum. :hrm:

...og jeg får fremdeles opp samme kodebiten når jeg ser på kildekoden på siden din (http://www.freewebs.com/samsura)

Endret av endrebjorsvik89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...