Gå til innhold

Er du en ateist??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-20 15:38, Bitex skrev:

Crom er også en gud din sopp!

Hele conan-verdenen er basert på gudedyrkelse, så der tabber du deg ut litt gutten.



 

 

Og for en gud han er :razz:

 

Jeg har da heller ikke sagt at crom var min gud :grin:

 

Sier ofte herre jesus og jeg, men er ikke kristen heller :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: macos på 2002-07-20 16:29 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 16:27, macos skrev:


Sier ofte herre jesus og jeg, men er ikke kristen heller :wink:


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: macos på 2002-07-20 16:29 ]</font>


 

De fleste banneord på norsk har relgiøs bakgrunn. FA*N er en forvanskning av fanden, altså djevlen. J*vel er akkurat det samme. Hel*ete vet vi jo alle hva eller kanskje hvor er. Jeg tror tom at dæven også er en forvansknign ar dævelen som igjen er en forvanskning ar djevelen.

Lenke til kommentar

/me er ateist :smile:

Gud og alt sånn dritt er bare noe tull noen forvirra folk flere tusen år sia trodde på! Herrgud (!), vi må da ha utviklet oss LITT på alle de tusen årene!!

 

Men folk skal da få tro hva de vil for min del, så lenge de ikke prakker det på meg. Jeg har nok opplevd folk som har kommet til meg på gata og sagt "Jesus elsker deg! Jesus er størst! osv.." (og jeg skal ikke si hva jeg svarte...) , de kan dra til H, jeg vil ikke få prakket på meg all den dritten.

 

Religion har også vært bakgrunn for mange kriger oppigjennom historien. F.eks Palestina vs. Israel, Nord-Irland, Afghanistan (!), osv.

 

Og for dere fjotisser som ikke liker kristne, og som heller blir satanister. Vel, det er jo en slags religion det også, og dere er like teite som de kristne, den største forskjellen er jo at dere tror på det onde bla bla.. :smile:

 

Puuh, var det noe mere? =)

Lenke til kommentar
Quote:


Decline skrev (2002-07-22 15:13):

/me er ateist :smile:

Gud og alt sånn dritt er bare noe tull noen forvirra folk flere tusen år sia trodde på! Herrgud (!), vi må da ha utviklet oss LITT på alle de tusen årene!!


Men folk skal da få tro hva de vil for min del, så lenge de ikke prakker det på meg. Jeg har nok opplevd folk som har kommet til meg på gata og sagt "Jesus elsker deg! Jesus er størst! osv.." (og jeg skal ikke si hva jeg svarte...) , de kan dra til H, jeg vil ikke få prakket på meg all den dritten.


Religion har også vært bakgrunn for mange kriger oppigjennom historien. F.eks Palestina vs. Israel, Nord-Irland, Afghanistan (!), osv.


Og for dere fjotisser som ikke liker kristne, og som heller blir satanister. Vel, det er jo en slags religion det også, og dere er like teite som de kristne, den største forskjellen er jo at dere tror på det onde bla bla..



Er ikke religion som er problemet, Det er menneskene som er problemet. Hva er galt med de kristne siden du sier at de er teite. :grin:
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 15:13, Decline skrev:

Men folk skal da få tro hva de vil for min del, så lenge de ikke prakker det på meg.


 

Enig ..

 

Quote:


Religion har også vært bakgrunn for mange kriger oppigjennom historien. F.eks Palestina vs. Israel, Nord-Irland, Afghanistan (!), osv.


 

Egentlig ikke .. det er nesten alltid kultur-forskjeller, ikke relgion. Det er f.ex ganske mange Jøder i Israel som faktisk ikke er så veldig troende (går i snynagogen, etc), men de hater palestinerne like mye for det..

Klart det har vært noen kriger pga relgion, utrolig tåpelig, men vi mennesker er ikke perfekte..

 

.øs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...