Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 I anledningen GTA: San Andreas' utgivelse for PC og Xbox, har også Rockstar valgt å gi ut de første bildene fra det kommende spillet deres, BULLY, som vil gå ut på at du, som elev på Bullworth Academy, må "overleve" gjennom årene. Spillet vil gå ut på banking av bøller, krangling med lærere, vinning av jenta, og mye mer. Skjermbildene kan forøvrig finnes på BULLY's ofisielle side.
Goophy Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Var ikke mange bildene, men det ser jo artig ut. Meningsløs vold fenger jo ungdommen nå til dags.
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Meningsløs vold fenger jo ungdommen nå til dags. Det er det som er fint med dette spillet. Rockstar har selv sagt at spillet IKKE skal bli så voldelig som feks. GTA-serien er. Spillet skal ha noe slossing, men selve volden vil være sterkt dempet.
Goophy Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Joda, men tror nok det blir noe mer enn et klaps på kinnet. Mulig det ikke er like blodig som GTA-serien, men provokasjon til vold vil det nok inneholde.
P-in-P Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Dette spillet hørtes så ufengende ut som mulig! Jeg er nå så dritt lei skolen som mulig så jeg tviler på at jeg gidder å spille et spill som simulerer (mer eller mindre) akkurat dette...
ttt Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 skal bli artig og sjå kva rockstar klarer å få til. kjem vel til å halde eit halvt auge med dette spelet.
Mats1988 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Der ble ett nytt spill addet til "spilljegbaremåhalisten"
Dʋgɢtung Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg håper de lager spillet like fritt, eller tilnærmet like fritt som GTA-spillene. Hvis de får til det, samtidig som de får lagt inn litt humor, litt spenning og litt andre elementer i det, da har vi virkelig noe å se frem til!
Zuluzion Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Wow, gleder meg. Konseptet er da nytt. Kommer sikkert til å skaffe det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå