John A. Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 2 år siden jeg spilte cs så tenkte jeg skulle finne det frem igjen. Og lurer derfor på om det finnes gratis servere man kan spille på? Har bare spilt LAN så jeg vet ikke hvordan dette er.
Mala Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Håper dette vare en spøk? Er bare til å installere 1.6 via steam det så er du i gang( om du har HL etc), med tusener av servere til din disp. Feilpost forresten
John A. Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Håper dette vare en spøk? Er bare til å installere 1.6 via steam det så er du i gang( om du har HL etc), med tusener av servere til din disp. Feilpost forresten Hehe ingen spøk detta nei. spiller meget sjeldent cs(aldri spilt world craft heller er det rart? hehe). Var noen som sa at du måtte betale for å spille på serverne da så jeg lurte på om det var sant.
Mala Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jaok! Har forøvrig aldri spilt wow eg heller :!: men her må du altså betale, er jo et ganske så annerledes spill også.Men lykke til me gaminga da
John A. Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Har installert steam men når jeg prøver å joine servere går det ikke. Men har bare orginalspillet(cs) og prøver å oppdatere, men da står det bare at spillet er ute på dato eller noe og at det ikke går and å få tak i nyere versjon. Noen som vet hva jeg må laste ned? evt linker
thomassit0 Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 prøv å last ned nyeste steam fra steampowered.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå