Gå til innhold

Hva er bra med warcraft?


Anbefalte innlegg

mulig jeg ikke har skjønt det... men hva er egentlig bra med Warcraft3? (stiller det samme spørsmålet til Dungeron Seige)

Jeg har ikke spilt ferdig Warcraft, det er fordi jeg liksom ikke blir noe fasinert av handlingen... jeg skjønner egentlig ikke hva som er spenende... (utenom at jeg ble sinnsynt fasinert av forfimene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eunaas gå og legg deg!

 

"Hva er kult med GTA3? Det er bare å gå rundt og gjøre teite oppdrag og kjøre biler rundt"

 

"Hva er kult med Ferrari? Det er bare en sånn bil som er flat med masse hestekrefter og sånn..."

 

Handlinga i Warcraft er bra!

Cut- scensa er sinnsykt bra!

Det er masse varierte enheter!

Enhetene har masse kule "lines"!

Det er kult å mose motstanderens base!

Gameplayet er variert!

Warcraft3 er GROMT!

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Nymfo- Olga på 2002-07-20 03:39 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 03:33, Nymfo- Olga skrev:

eunaas gå og legg deg!


"Hva er kult med GTA3? Det er bare å gå rundt og gjøre teite oppdrag og kjøre biler rundt"


"Hva er kult med Ferrari? Det er bare en sånn bil som er flat med masse hestekrefter og sånn..."


Er det så vanskelig å svare folk skikkelig når de spør hvorfor et spill er bra? Hvis dere virkelig liker spillet, er det rimelig latterlig å si at personen skal gå å legge seg, isteden for å komme med seriøse argumenter for hvorfor spillet er bra. Litt folkeskikk skader ikke.

Lenke til kommentar

eunaas:

 

Jeg har tenkt akkurat det samme som deg selv, synes det blir for mye fantasy og rollespillpreg over det, og det er ikke akkurat min stil... driver på 3. brettet på orcs nå, men tror ikke jeg gidder mer. Synes rett og slett det er kjedelig.

 

Nei, en får bare legge bort alle strategispill til C&C Generals kommer! :smile:

Lenke til kommentar

Spm er vel, hva er bedre med Warcraft 3 enn 2???...og det eneste svaret jeg kan komme på er "at det er 3D"...utenom det synes jeg det er svært lite mye nytt....tja..jo, foresten du har hero tankegangen som kan ha scrols og magic...men de følger en bestemt rute, så du har ikke så mye å velge mellom. Jeg synes spillet er utrolig lett..spiller på normal modus...greit, hard kan være værre..men jeg synes normal skal være en utfordring og hard være så å si umulig. Det jeg savner er muligheten til å ha store armeer...her kan du bare ha 90 enheter...synes det er lite....og skulle du få bygget deg opp med 90 enheter..så er du konge...er til tider jeg har knust fienden med en håndfull tropper...det er for lett. Fienden er alt for passiv....er litt skuffa over hele greia..skjønner ihvertfall ikke at de har brukt så lang tid på å lage noe så RTS basic som dette. Det at det er i 3D er også grunnen til mye av det negative....man må ha modelene i en hvis str...som igjen hindrer å ha mange av dem..og polycounten er ogs en faktor at man bare kan ha 90 enheter......jeg synes de skal fokusere på å lage bra RTS, og ikke bra 3D spill...de går ikke nødvendigvis sammen.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Åh! Dere har jo misforstått hele spillet!

 

Jeg har ikke spillt på normal-mode så jeg vet ikke hvor vanskelig det er. Du som syntes det var for lett bare gå over til hard da, du slipper å begynne på nytt. Jeg kan være enig at det kanskje er litt enkelt av og til på hard men f. eks det night elf der du må blåse i hornet er ikke enkelt.

 

Det med 90 food er jo hele meningen det. Det er for en gangs skyld meningen med ordentlig strategi og ikke pøse ut med styrker. Du trenger å finne ordentlig balansert me f. eks hvor mange katapulter du vil ta med og hvor mange anti-air du må ta med osv. Og du er PÅ INGEN MÅTE uovervinnelig når du har fyllt 90 food, ikke i det hele tatt. Det er mulig at det er stor forskjell på normal og hard men man har jo ikke sjangs med å bare pøse ut med tilfeldige styrker og ha bygget opp 90 food og så gå vilt på.

 

Jeg syntes at singelplayeren er knall jeg, videoene er jo knalltøffe, spesielt der hvor Grom Hellscream og Thrall dreper Manorath (selv om det er mye som ligner på Lord of The Rings da)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 13:45, Corn skrev:

Åh! Dere har jo misforstått hele spillet!


Jeg har ikke spillt på normal-mode så jeg vet ikke hvor vanskelig det er. Du som syntes det var for lett bare gå over til hard da, du slipper å begynne på nytt. Jeg kan være enig at det kanskje er litt enkelt av og til på hard men f. eks det night elf der du må blåse i hornet er ikke enkelt.


Det med 90 food er jo hele meningen det. Det er for en gangs skyld meningen med ordentlig strategi og ikke pøse ut med styrker. Du trenger å finne ordentlig balansert me f. eks hvor mange katapulter du vil ta med og hvor mange anti-air du må ta med osv. Og du er PÅ INGEN MÅTE uovervinnelig når du har fyllt 90 food, ikke i det hele tatt. Det er mulig at det er stor forskjell på normal og hard men man har jo ikke sjangs med å bare pøse ut med tilfeldige styrker og ha bygget opp 90 food og så gå vilt på.


Jeg syntes at singelplayeren er knall jeg, videoene er jo knalltøffe, spesielt der hvor Grom Hellscream og Thrall dreper Manorath (selv om det er mye som ligner på Lord of The Rings da)


 

Crom har skjønt det!

Både Singleplayer og Multiplayer er utrolig bra lagd. Dette er det beste strategi spillet noensinne! De som sier noe annet vet ikke hva som gjør spill bra! (Orker ikke forklare hvorfor..)

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å spille på hard da, det er ikke så innmari vanskelig som det pleier å være i andre spill, selv om du ikke trenger å være en kløpper med organisering der heller.

 

Jeg kan tenke meg det kan bli skikkelig stilig med gode folk som faktisk sender folk som gjør piercing skade (gjør ekstra skade på medium/heavy armour eller.no) på folk med medium armour og bruker de som gjør annen type skade på folk som er svake for den. Virkelig organisering, det er avasnerte saker :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: Corn på 2002-07-20 21:18 ]

Lenke til kommentar

jeg spiller på normal...taktikken som har funka på alle brett så langt er:

 

1. bygg base så fort som mulig

 

2. bygg to research facilities

 

3. lag et godt forsvar mens du forsker opp max på alle armour og weapons på areial og ground units..

 

4. Lag to grupper av 12 hver...kanskje tre...

 

5. angrip fra 2 vinkler..knus fienden.

 

så å si uten feil har dette alltid funka......og da blir det veldig repetetivt hele tiden.......nei..er fortsatt litt skuffa......savner Star Craft jeg..det var fete saker......bygge tropper, tanks og goliath.....flytte fronten litt og litt frem...sette tanks i heavy mode....10 stk samtidig...BABOOOOM...zerg borte!!..og ha goliath og troops som støtte mot air og nærme ground units..mmmh..savner lyden av de tanksene nå.....BABOOOM......Homeworld var et bra spill og....hvorfor forsvant de....genial gutter...design, lyd..alt...et VIRKELIG orginalt spill.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...