Gå til innhold

Hva spiser du som oftest til frokost?

svamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten en brødskive med kaviar \ leverpostei eller en God Morgen Yogurt av et eller annet slag :). Drikker alltid appelsinjuice. Men jeg er et dovendyr så det er ofte jeg må skippe frokost for å rekke første forelesning .. :roll:

Skrevet (endret)

Ristet brødskiv med bringebær- eller jordbærsyltetøy eller brødskiv med roastbeef/majones/pepper, hvitost, skinke/ost eller salami/majones og et glass appelsin- eller eplejuice. :)

Endret av Fredrik Larsen
Skrevet

Jeg spiser bare frokost i helgene, i hverdagene har jeg faktisk ikke tid til å sette meg ned før jeg må løpe til bussen.

Når jeg spiser frokost spiser jeg brødskiver med et eller annet på, har ikke noe fast pålegg, men det går mye i nugatti og ost og skinke :)

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Havregrøt.. og kaffe... Når jeg faktisk klarer å komme meg opp tidlig nok til å REKKE frokost, that is...

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg spiser bare frokost i helgene, i hverdagene har jeg faktisk ikke tid til å sette meg ned før jeg må løpe til bussen.

Når jeg spiser frokost spiser jeg brødskiver med et eller annet på, har ikke noe fast pålegg, men det går mye i nugatti og ost og skinke :)

:thumbup:

Gjest Slettet+6132
Skrevet

I dag spiser jeg Sprømix og Chilinøtter til frokost, og drikker cola da såklart. :p

Skrevet

2 brødskiver klappet sammen med nugatti, eller 2 brødskiver (separate) med kinakål gulost og skinke.

Jeg drikker vann etter jeg har pusset tennene, og ikke til frokost.

Skrevet

Idag vart det:

"toasted loff", speilegg (knust plomme, stekt på begge sider), bacon, stekt tomat, et glass melk og et glass iskaffe.

Alt laget selv. STOLT!

Ellers er det en brødskive med pålegg.

Skrevet (endret)

Grunnet at verdens dummeste tannlege har strammet reguleringen min+at jeg har trekt tre tenner så spiser jeg nudler hver dag og har gjort det i en uke.

Klarer så vidt å spise vanlig brødskive uten skorper nå :p

- Degj

Edit: Også drikker jeg eplejuice til..det er digg! :thumbup:

Endret av DE1
Skrevet

Spiser havregryn med melk og bringebær syltetøy, hver dag, de siste 3-4 årene nå...

Spiser det også til lunsj (den andre, etter skolelunsjen) og til kveldsmat. Hvis jeg må lage meg noe middagsmat alene ender jeg også som oftest opp med havregryn :!:

Det er enkelt å lage, og man er mett lenge...

(vet jeg ikke er helt godt skrudd sammen :!: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...