Qwert123 Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Ja... jeg lovte min 6årige lillebror at jeg skulle kjøpe et xbox spill så han kunne få spille på min xbox... Problemet er at jeg ikke klarer finne noen greie spill til han Noen som har forslag om et spill til en 6åring? Må være på Xbox. Takker for svar
Erling E. Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Tror jeg skal våge meg til å anbefale deg å lese denne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=279967 Der får du i hvert fall noen ideer, om ikke annet.
zarchon Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 (endret) Har en sønn på 6 år, han liker disse spillene: I-Ninja og Ssx3 (snowboard) Husk å sette grenser, ellers blir de sittende der i evigheter Endret 6. juni 2005 av zarchon
Doc_Chronic Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Du har jo gode spill som Singles eller Playboy Mansion!
CurSe Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Har et søskenbarn på 7 år som ble ganske glad i disse spillene: Kao The Kangaroo Spyro - A Hero's tale(eller noe sånt) Oppdrag Nemo Godzilla(Kanskje en smule voldelig?)
Qwert123 Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 (endret) takker for bra svar siden lillebroren min er en kjempefan av oppdrag nemo tenkte jeg at jeg skulle bestille det Men Playboy Mansion var også et veldig bra forslag :!: Endret 6. juni 2005 av JaWa
The Norwegian Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg leste om en 6 åring i OXM som hadde klart Halo 2 på 52 dager... ikke dårlig å vurdere det da...
Erling E. Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Det er å også viktig å huske at 6-åring er kvalitetsbevisste. Ikke kjøp drittspill bare fordi de ser barnevennlige ut. Les anmeldelser!
simerix Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kjøp Leasurrie Suit du, det tror jeg han kommer til å like :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå