Gå til innhold

En insane bil video, hva mer kan jeg si...


Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
..og arab drifting goes wrong...

 

Som dere ser, står jo folk tett der, så når dette drar av, så kan dere jo tenke dere hva som skjer...

Hehe hørtes nærmest som om at du koza deg i innlegget ditt.. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

For det første så skjønner jeg ikke hvordan de får til dette? Det virker jo som at de kjører på olje! :hmm: For det andre, jeg hadde ikke stått der de tilskuerne står nei! :no:

Lenke til kommentar

Er nok ikke så vanskelig, bare gi bånn gass opp til rundt 100-120 og sving først lett til venstre og deretter kjapt til høyre for å forstyrre balansen i bilen slik at den begynner å skli. Trekk litt ekstra i håndbrekket og tramp inn clutchen når bilen snurrer 180 grader rundt sin egen akse. Vri rattet kjapt til venstre igjen til bilen igjen kjører riktig vei.

 

Gjenta prosessen så ofte som mulig ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Er nok ikke så vanskelig, bare gi bånn gass opp til rundt 100-120 og sving først lett til venstre og deretter kjapt til høyre for å forstyrre balansen i bilen slik at den begynner å skli. Trekk litt ekstra i håndbrekket og tramp inn clutchen når bilen snurrer 180 grader rundt sin egen akse. Vri rattet kjapt til venstre igjen til bilen igjen kjører riktig vei.

 

Gjenta prosessen så ofte som mulig ;)

Hehe, takker for opplysningene. Snakker vi om egenerfaring her eller? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Prøv å få tak i noen filmer med tittelen: ..arab drifting goes wrong...

Noen som har en link til en sånn side, eller er det i strid med retningslinjene til forumet? :hmm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...