vstr Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 e 50kr for det nyeste splinter cell en bra handel, det er nesten ubrukt. og er idet hele tatt spillet gøy, det er egentlig det eg mest spør etter... Gidd ikke å bruke 50kr på et drit spill.
Admin'c Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 last ned demoen så får du ett inntrykk av spillet =)
vstr Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 50 kr? Høres ut som piratkopi spør du meg... er ikke pirat kopi, han som selger det har kjøpt otg betalt det på en data butikk.
vstr Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 last ned demoen så får du ett inntrykk av spillet =) hvor kan eg laste ned deomen ?
osmoen Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) her - 603MB edit: leste tydeligvis ikke første post så nøye, ny link Endret 5. juni 2005 av Frikky
Ṱormod Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Kjøp Splinter Cell, Pandora Tomorrow og Chaos Theory. Du vil ikke bli skuffet Har sjeldent kost meg så mye med så geniale spill!
Blodpudding Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Løp og kjøp sier jeg! Hvis du ikke liker spillet kan du selge det til 200 på QXL.
Rockhound Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du burde absolutt kjøpe Splinter Cell, Splinter Cell spillene er noe alle burde ha, de er geniale
Traxco Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Tar du opp i forumet om du skal bruke 50.- på et spill eller ikke
fargoth Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes det nyeste SplinterCell spillet var helt ok, men jeg ville ikke brukt 50 kr på det. Jeg ville heller lagt til et par kroner, og kjøpt Morrowind - Game of the Year Edition for 109,- Da får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Et mye bedre kjøp i mine øyne
TheOats Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Jeg synes det nyeste SplinterCell spillet var helt ok, men jeg ville ikke brukt 50 kr på det.Jeg ville heller lagt til et par kroner, og kjøpt Morrowind - Game of the Year Edition for 109,- Da får du med det geniale spillet Morrowind + de to fantastiske ekspansjonspakkene Tribunal og Bloodmoon. Et mye bedre kjøp i mine øyne Helt enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå