Gå til innhold

Omtale av Psychotoxic (PC)


Anbefalte innlegg

Dette var en av de mest artige omtalene jeg har lest :wee: .

Du er virkelig flink til å trekke sammenligninger og få det ned på papiret mcgroven,

med mange humoristiske poeng. Dette var også noe jeg tydelig skjønte kom rett fra hjertet. Dette er også nok et bevis på at gamer.no ikke er av den nettsiden som bare trenger noen tusenlapper for å gi det f.eks 6/10. Dere er veldig ærlige og personlige i omtaler og artikler, det er det ikke mange som er og det skal dere være stolte av!

 

Liker å lese slaktanmeldelser lærer mye mer om det å skrive tekster innlegg og av det og utvikle skriveferdigheter av det. Veldig bra!

 

Forresten vær helt ærlige nå :innocent: . Har det noen gang vært noen som har gitt dere penger eller lignende for å skrive positivt om et spill? (Trenger ikke si hvem evt.)

Og en ting til; hvor mye koster spillet? 10kr? :p

 

Edit: Les forresten starten i denne nyhetsartikkelen :!:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det noen gang vært noen som har gitt dere penger eller lignende for å skrive positivt om et spill?

Nei, ærlig talt. Hvis noen hadde forsøkt seg på å bestikke oss, så skulle jeg hudflettet dem i en blogg her på Gamer.no. Jeg blir nesten litt fornærmet av at du i det hele tatt spør, men velger å se på det som en spøk. :-)

Lenke til kommentar

Tja var nå bare et vennlig spørsmål og er sikker på at dere ville gjor det du sa,

ville gjort det samme selv :grin: .

Du forresten når det gjelder det spillet *hviske* 100 000 *hark* :p .

 

Var bare for å finne ut om noen hadde vært så "feige" å prøvd.

Er vel mer utbredt på utenlandske sider også da norske spillsider sikkert ikke er så ettertraktet av spilleselskaper i USA f.eks.

 

Tviler ikke på dere altså :) .

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...