Elensar Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 (endret) PlanetBattlefield has just learned from an anonymous and reliable source that EA/DICE's upcoming hot-seller game Battlefield 2 has just gone GOLD! You heard it here first and let the party begin!! For those of you who still have to pre-order Battlefield 2 make sure to click here to check out the deals for pre-ordering. Also, check out the 130 new screenshots that has been released recently from Japan. Edit: Link: http://www.forumplanet.com/planetbattlefie...534&tid=1664226 *Glede seg* Endret 1. juni 2005 av Zernick
Windoge Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Da burde demoen være like om hjørnet, i tillegg til at spillet ikke kan bli utsatt mer.
Lucas Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Greit, siden du var så slem og stenge akkurat MIN så får du bare være sånn :!: Dette er bedre enn 17. Mai for meg, fytti, jeg skal grave meg ned her på rommet, seng ? er det noe som heter det ? *sjekke i ordboka* Nei tydeligvis ikke ! Gled dere, gjør dere klare folkens, snart demo, får håpe det er en mp demo !
Windoge Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Greit, siden du var så slem og stenge akkurat MIN så får du bare være sånn :!: Dette er bedre enn 17. Mai for meg, fytti, jeg skal grave meg ned her på rommet, seng ? er det noe som heter det ? *sjekke i ordboka* Nei tydeligvis ikke ! Gled dere, gjør dere klare folkens, snart demo, får håpe det er en mp demo ! Demoen blir begge deler. Den blir å ha en enspillerdel med boter, og en flerspiller del for de som vil spille via LAN og Internett.
Aasgaard Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Godt å se at det er flere som ikke helt vet hvor de skal gjøre av seg mens de venter. Men, det var vel ikke annet å vente.
Windoge Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er ikke gitt noe endelig dato for når demoen blir å komme, men de sa at demoen vil komme i midten av juni på E3.
Jankee Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Bra det ikkje blir forsinka, eg har tatt ei veke av ferien min for å kunne dedikere meg til maskina og BF2. Dette skal spelast trå tidleg morgongry til seine natta.
skoTner Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Bra det ikkje blir forsinka, eg har tatt ei veke av ferien min for å kunne dedikere meg til maskina og BF2.Dette skal spelast trå tidleg morgongry til seine natta. Høre en god vits? "Pass på så du ikke går lei av Battlefield 2 da!" hahhhahhaha
herzeleid Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Demo rett etter eksamen!!! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Større enn søttemenai!!!!!! NEI!!!!! litt patrioter er man jo da!!
ZyberZombie Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Weeeeeee. Gleder meg som bare eff. Håper bare helikopterstyringa er som i DC, slik at man kan ta litt tøffe moves, ikke så j*** simpel som i BF:V! Håper den kommer på nett snart, sånn at jeg har noe å gjøre før det kommer i butikken og jeg KJØPER det! Dette mener jeg å huske er samme gjengen fra BF, ikke BF:V som mekka, altså svenskene, og de fortjener litt støtte. Bare synd det ikke finnes noen form for steam eller noe fra DICE, sånn at man slipper å la de GRÅDIGE GRISENE fra EA ta masse av pengene!
thomassit0 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hvorfor kommer det tidligere i USA enn i Europa når det lages av svensker?! pga EA?
Lucas Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det kommer tidligere i europe enn USA, det kommer den 17. her skal det ha stått en plass, men USA kommer _IKKE_ før Europe ihvertfall !
CHB3 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Jeg har lest at det kommer ut i USA 27 juni Spillet kommer ut første dagen av sommerferien. Tru hva jeg skal bruke sommern til hmmm. EDIT: Etter jeg hadde lest litt fant jeg det ut at USA hadde release 21.juni Endret 2. juni 2005 av CHB3
thomassit0 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) TTG: > Battlefield 2 Action UK 24-Jun-2005 US 21-Jun-2005 CHB3 tviler på at det kommer 32. Juni i USA :!: Endret 2. juni 2005 av 2mass
CHB3 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) TTG: > Battlefield 2 Action UK 24-Jun-2005 US 21-Jun-2005 sad.gif CHB3 tviler på at det kommer 32. Juni i USA laugh.gif Skreiv feil Endret 2. juni 2005 av CHB3
Ravn Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Glede seg. Får bare håpe på at demoen kommer før den 17. juni, det blir bare for teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå