Gå til innhold

Er vi alene?


Anbefalte innlegg

Dette frika meg litt ut!

 

mms://wm-ondemand.abacast.com/prophet_yahweh/ABCnews1.wmv

 

Dette er en video av en fyr som påstar han kan tilkalle UFOer. Bare se selv, helt utrolig!

Det verste av alt er han gjør det live på tv. Nyhetsfolkene valgte tilfeldig dag, plass og tid og alikevel kan han gjøre det.

 

Sjekk forøvrig ut denne artikkelen (+video) også: kvbc.com

 

Her påstår han at flere UFOer vil komme til syne over Las Vegas.

 

:hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tja. jeg er alene på rommet nå.. men jeg må si at den filmen går inn i ufo samlinga mi. Jeg tror nemlig, ja jeg er litt sprø, at hvis vi lever her på jorda. hvorfor skal det ikke være andre bebodde planeter i rommet? det er bare et tidsspørsmål før vi finner ut noe av det.

 

Man har jo funnet organismer på mars.

Lenke til kommentar

And pray that there's intelligent life somewhere up in space,

'Cause there's bugger all down 'ere on Earth!

 

Jeg tror og vil fortsette å tro at finnes liv der ute

 

Skal jo sies at noen på vg sitt ufo forum og har ment lengre tid at snart vil noen komme, dog så er jo snart ganske så dynamisk. Så å påstå at det kommer ufo`er om en uke er ganske "bra" gjort.

 

men vi kan jo håpe.

 

http://www.prophetyahweh.com/

Lenke til kommentar

Er ikke universet uendelig da? :hmm:

 

 

Jeg er ganske sikker på at det finnes en annen sol og en annen "tellus" et eller annet sted i universet!

 

Hvis menneskene på den andre planeten har kommet seg mange tusen år lengre i utviklinga enn oss, er det jo en mulighet at de også kan lage romskip.

 

Eller at en helt annen dyre-rase har overlevd på den planeten (vi er jo på en måte dyr vi og)!

 

Litt rart å tenke på!

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar

Om ufoer finnes, selvfølgelig gjør de det, de er Uidentifiserte Flygene Objekter. At de er fylt med små grønne menn som har planer om å kidnappe folk eller invadere jorden, neppe.

 

Det er latterlig idiotisk å tro at det ikke finnes liv andre steder i universet, sjangsen er også relativt stor for at det finnes inteligent liv.

Men å tro at vi blir besøkt av disse hele tiden, og det beste de har å gjøre er å etterlate kornsirkler og å kidnappe oss er like latterlig som å tro at vi er alene her i universet.

 

Sånne små dotter i skyene som det der har jeg sett flere ganger (har tom. bilde av ett), men det behøver da pokker ikke å være grønne menn...

Lenke til kommentar
man er naiv hvis man trur at mennesker på jorda er det eneste levende som finns i universet,med andre ord,ja jeg trur på ''aliens'' om du vil kalle det det.

 

den video'n var kul,men jeg tviler på om det er ekte.

Uhm, det er fra en tv-kanal, påstår du her at tv-kanalen er uekte?

Lenke til kommentar

Hvis man begynner å tenke logisk, så vil man fort komme til konklusjonen om at det er mer sannsynlig at det er liv der ute, enn at det ikke er.

 

For de som er interessert, søk på Drake's ligning (likning?). Spennende matematikk, og samtidig virker det hele ganske logisk.

 

Liv i verdensrommet er mer sannsynlig enn at det finnes en skaper (les: Gud) :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...