Gå til innhold

Er vi alene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, nå er det vel på tide at disse UFO-ene viser seg over Las Vegas snart, hvis det fyren sier er sant. Håper bare det ikke blir som i Independance Day :p

 

Jeg er nesten bombesikker på at det finnes liv på andre planeter. Vi kan umulig være de eneste i dette universet. Hvor intelligente og hvor utviklet disse ”romvesnene” er, har jeg selvfølgelig ingen aning om.

 

Men hvis det da fins annet liv der ute tror jeg de er vidt forskjellige fra oss. Se på alle rasene som lever på denne planeten, alle disse rare skapningene du kan finne på land og i sjøen; det er nok noe enda merkeligere ute i verdensrommet.

 

Jeg tror man kan finne de snodigste skapninger der ute som er langt ifra karbonbaserte livsformer, og levevilkårene deres er ikke like våre i det hele tatt. Kanskje de kommuniserer på et nivå langt utenfor vår fatteevne, hvis de i det hele tatt kommuniserer.

 

I tillegg til dette tror jeg nok det også finnes tvillingplaneter. Fordi evolusjonen er ganske så tilfeldig, kan det godt hende at til tross for at disse tvillingplanetene er prikk lik vår (med oksygen, samme temperatur og vann), er de bebodd av skapninger som ikke bare ser forskjellig ut, men som også lever helt annerledes enn slik vi lever her på jorden.

Lenke til kommentar

Skal jo ikke se bort ifra at vi er de mest utviklede vi heller, selv om noen har funnet ut hvordan de skal reise langt kan de ha mange andre problemer.

 

Dog håper jeg virkelig at det er noen som er smartere en oss der ute, vi har en tendens til å bli "litt" for voldelige av oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...