Gå til innhold

Fins Razer Diamondback Plasma i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes Razer Diamondback Plasma fortsatt på lager i Norge?

Den er så digg, sitter på pcn til en med Razer Diamondback Magma nå... Super rask!!!

hrddmndbckmsfst_l1.jpg

Endret av Eirik_FS
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men jeg la den her siden at det er mange case moddere som har denne musa... Tror dere at den kommer på lager igjen?

Kan jo sende en mail til nettbutikkene og spørre...

Skrevet

"Ingen tilgjengelige i dag. 71 stk 2005-06-11 (Ikke på lager. Ubekreftet)" så den kommer 11. Juni på komplett.no .. da skal jeg kjøpe den, 19" LCD skjerm og musematte(men åssen musematte egner seg best til musa?)... Da blir det lan vøtt..

Skrevet
Har hørt at optiske muser har litt problemer med klart/transparent glass.. Så tror jeg går for Steel Pad :D

Går bra med de fleste optiske mus på glass/transparent musematte. Men de fleste har en liste over kompatible mus. De mest ekstreme gaming musene bør være kompatible i alle fall.

Skrevet
Har hørt at optiske muser har litt problemer med klart/transparent glass.. Så tror jeg går for Steel Pad :D

Har hørt at den ikke skal virke så bra på steelpad. Aner ikke om det er riktig, da...

Skrevet
Men jeg la den her siden at det er mange case moddere som har denne musa...

Vel, nå har ikke musespørsmål noe i denne kategorien å gjøre. Har tar vi for oss casemodding. Stenges.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...