Djengo^^ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Leser ofte om kitere men har aldri funnet ut av hva det er. Kan noen forklare for meg ?
phax Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 har ikke peiling på wow, men kite er jo engelsk for drage da, (slik man flyr med, ikke den flygende øglelignende skapningen) så kanskje det har noe med saken og gjøre.
atrax Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Å holde avstand til fienden du bruker ranged attacks på, slik at han ikke kommer inntil deg og kan bruke melee.
Minty123 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 å kite er å konstant holde seg på avstand fra mostanderen / creepet en hunter som scatter shotter, wing clipper, løper, og concussive shotter hele tiden for å alltid holde seg på trygg avstand fra creepet / motstanderen kiter. samme med mages og frost nova / frost bolt / blink osv Kiting = den sikre død for alle melee users
anon12234 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hvis du har f.eks en slowspell som har lavere cooldown en duarationtime kan du kite den ved å løpe og konstand slowe fienden mens du løper. på denne måten klarer fienden aldri nå bort til deg. mest mages og hunters som kiter.
ahpadt Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hvis du har f.eks en slowspell som har lavere cooldown en duarationtime kan du kite den ved å løpe og konstand slowe fienden mens du løper. på denne måten klarer fienden aldri nå bort til deg. mest mages og hunters som kiter. Shaman?
Dragutin Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hvis du har f.eks en slowspell som har lavere cooldown en duarationtime kan du kite den ved å løpe og konstand slowe fienden mens du løper. på denne måten klarer fienden aldri nå bort til deg. mest mages og hunters som kiter. Warlock? Har egenhendig kitet paladins til døde med CoEX
Gnurk Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hvis du har f.eks en slowspell som har lavere cooldown en duarationtime kan du kite den ved å løpe og konstand slowe fienden mens du løper. på denne måten klarer fienden aldri nå bort til deg. mest mages og hunters som kiter. Høres her ut som du bruker begrepet "kite" om *spellen*, og ikke hva det nå måtte være du dreper. Uansett, begrepet "kite" kommer fra KiT, Kill in Transit.
Rookie_NO Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hvis du har f.eks en slowspell som har lavere cooldown en duarationtime kan du kite den ved å løpe og konstand slowe fienden mens du løper. på denne måten klarer fienden aldri nå bort til deg. mest mages og hunters som kiter. Høres her ut som du bruker begrepet "kite" om *spellen*, og ikke hva det nå måtte være du dreper. Uansett, begrepet "kite" kommer fra KiT, Kill in Transit. Ser allerede at denne tråden blir en debatt for forskjellige syn på hva kiting egentlig er. Men jeg har vanskelig for å tro at "Kiting" kommer fra Kill In Transit, det er jo bokstavelig talt drageflyving man driver med når man bruker denne taktikken. 1 foran som styrer, og 1 som kommer bak og henger etter/sliter...
Zerpent Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kiting har jo blitt mindre effektivt nå som slow spells er nerfa. Deminishing effect eller.no Syns egentlig det er bra. Er shaman selv så jeg hadde det litt morsomt med kiting av og til men det er helt vanvittig feigt spør du meg...
ism Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kiting ble oppfunnet av druider på Everquest. Det var en måte å ta fire mobs samtidig ved å holde seg på avstand vha SoW (løper fortere) og bruke AE (Area Effect) spells.
Loeve Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei nei og atter nei. Kiting ble lansert som et begrep av druider i Everquest, ja, men ingenting sier noe som helst om antall eller AoE. Det de gjorde var å slowe (snare), kastet damage over time-spells (DoTs) og SoW (Speed) på seg selv. Så drepte fienden seg selv etter nok repetisjon. Det du snakker om er mass-kiting.
geiran Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hvis du har f.eks en slowspell som har lavere cooldown en duarationtime kan du kite den ved å løpe og konstand slowe fienden mens du løper. på denne måten klarer fienden aldri nå bort til deg. mest mages og hunters som kiter. Høres her ut som du bruker begrepet "kite" om *spellen*, og ikke hva det nå måtte være du dreper. Uansett, begrepet "kite" kommer fra KiT, Kill in Transit. Nope, kite har ikke noe med Kill in Transit å gjøre, men med det faktum som det påekes at man slower moben med attackspell og så springer/strafer mens man påfører skade. PÅ denne måten kan mages ta store kills uten å miste en eneste hp. Jeg tenker stort sett på kiting ting jeg gjør mens jeg springer, dvs (Som mage:) COC, IAE, frost nova og fire blast. Genialt mot warriors og pallys
JoeDohn Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nerfer de kiting kun i PvP eller gjelder det mot mobs også? Synes roots glipper hele tida nå.
MrLee Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 bare i PvP ettersom jeg forstår.. (roots har jo en sannsynlighet for å "breake" hvis target tar skade...)
Vegard87 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) roots kan brekke av skade, det er også en bugg som gjør at det kan brekke av egen skade Endret 31. mai 2005 av Vegard87
Gnurk Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 hvis du har f.eks en slowspell som har lavere cooldown en duarationtime kan du kite den ved å løpe og konstand slowe fienden mens du løper. på denne måten klarer fienden aldri nå bort til deg. mest mages og hunters som kiter. Høres her ut som du bruker begrepet "kite" om *spellen*, og ikke hva det nå måtte være du dreper. Uansett, begrepet "kite" kommer fra KiT, Kill in Transit. Nope, kite har ikke noe med Kill in Transit å gjøre, men med det faktum som det påekes at man slower moben med attackspell og så springer/strafer mens man påfører skade. PÅ denne måten kan mages ta store kills uten å miste en eneste hp. Jeg tenker stort sett på kiting ting jeg gjør mens jeg springer, dvs (Som mage:) COC, IAE, frost nova og fire blast. Genialt mot warriors og pallys www.dictionary.com: Transit: The act of passing over, across, or through; passage. Altså bevegelse; Mulig jeg har tatt Kill in Transit fra noe annet her, men det var dette jeg mente hele tiden. Drep noe (gjerne noe som man har "slowet") mens man beveger seg (konstant eller litt og litt avhenger av situasjonen). Litt off-topic, men hvor har jeg da Kill in Transit fra? Er helt sikker jeg leste KiT i en lignende tråd som dette på et annet forum
StarGazer Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 bare i PvP ettersom jeg forstår.. (roots har jo en sannsynlighet for å "breake" hvis target tar skade...) Stemmer det at entagled roots har lett for å ryke viss targeten tar dmg. Noen sier den bryter lettere viss targeten tar arcane dmg istendenfor nature dmg, dvs viss du bruker moonfire og den star-spellen (husker ikke hva den het) Når jeg spillte pleide jeg ihvertfall bruke wrath når jeg hadde ting roota fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå