Gå til innhold

Hjelp med nytt musikk anlegg som skal bygges på.


Anbefalte innlegg

du kan jo og vurdere dali concept serien , di er rimelig like i prisen , men det er litt mer diskant/mellomtone i concept serien en blue serien (6006 8008 ol)

 

blue har mer definert bass

 

 

det er jo ikke så langt og ta en helge tur til tromsø for og lytte fra andenes , tror ikke det er hifiklubb butikk i harstad , men det er sikkert noen butikker som fører hifi i harstad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De JM Lab høytalerne så veldig bra ut og til ganske bra pris. :) Trur jeg vil vurdere de ganske sterkt. :)

Her finner du spesifikasjonene på Chorus 716S.

Som du ser så går de bare ned til 47HZ,så de har nesten ikke dypbass i det hele tatt.

Hvis du vil ha dypbass,så bør du velge noe annet.

 

Jeg hadde tenkt til å anbefale deg Patos Basic serien,men TROR de fleste surroundrecivere i din prisklasse vil slite litt med å drive de.

Patos har skikkelig dypbass og en behagelig diskant som det er lett å like.

 

Jeg kan forresten anbefale deg å titte på disse surroundreciverne også:

Harman/Kardon AVR-335

 

Yamaha RX-V757RDS

 

DENON AVR-2105

 

NAD T753v2

 

Onkyo TX-SR602

 

Alle de er gode recivere.Hvilken du bør velge avhenger mye av hvilke høyttalere du kjøper.

Det er ingen tvil om at Nad og Harman/Kardon er de 2 kraftigste reciverne av de som er nevnt og vil nok kanskje klare å drive Patos høyttalerne på en bra måte.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Takker for mange tips. :) Har funnet ut at jeg skal utsette kjøpe litt. Skal flytte til høsten, så trur jeg tar det da. Kanskje jeg klarer å skrape sammen litt mer penger til da. :) Men kom gjerne med flere tips. :)

 

Trenger vel egentlig ikke så store bass elementer i fronthøytalerne, skal utvide senere med en ordentlig sub.

Endret av andesh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...