Gå til innhold

Hva skal til for at du stoler 100% på en person?


Hotvedt

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e

Jeg stoler ikke 100% på noen.. Ikke tror jeg att jeg kommer til og gjøre det eller. Har riktig nok ikke hatt noe seriøse forhold, så kanskje det kan komme noe der i sienere framtid. Men tviler på det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Venner er ihvertfall ikke til å stole på...

Jeg synes dette er trist.. Har du venner som du absolutt ikke stoler på? :dontgetit:

 

 

Ting forandrer seg mye i ungdomsårene.. Joda..

 

De personene jeg snakker om, er alle "stabile" mennesker. Blir litt galt å omtale dem slik, da de er normale, men har en "stolepåeffekt" som appellerer veldig mye til meg. Ting forandrer seg, dette er jeg fulstendig klar over. Men sånn som situasjonen er nå, kunne jeg lagt livet mitt i hendene til alle disse personene.

 

edit: CMD - det du beskriver der, er noe jeg kunne gjort til alle de personene.. Har gjort det til flere av dem ;)

da er det ganske sansynlig at de har logga seg inn på mail/msn-en din og utgitt seg for å være deg

Tipper du har litt yngre venner enn jeg har i såfall. Det er bare drittunger som holder på slik.

 

Jeg stoler 100% på kjæresten og bestevenninnen min. Dog er det noen ting jeg aldri har fortalt bestevenninnen min. Det var lettere å åpne seg helt for kjæresten, men samtidig så betyr ikke det at jeg ikke stoler 100% på bestevenninnen min. Det er bare noen ting man ikke føler for å prate om med alle.

Lenke til kommentar

Jeg har venner som jeg har hatt alt fra 5-18 år og ingen av de stoler jeg 100% på. Kankje opp til 70-80 på noen men ikke lengere. Men på det siste året har ejg truffet 2 mennesker som øyeblikkelig satte seg på 95 og 100%. Her snakker vi om mennesker jeg ville fortalt ALT til hvis jeg hadde behov.

Lenke til kommentar

er en type jeg stoler 90% på, en jeg har møtt 3 ganger, har ett helt unikt forhold til han...

 

ellers er det bare broren jeg kunne ha lagt livet i hendene på, men mange legger livet sitt i mine hender(symbolsk og bokstavlig)

 

stoler bare 100% på meg selv

Lenke til kommentar

Stoler mellom 98% og 100% på en kompis...blir vel 100%, for je3g føler jeg kan fortelle han alt hvis det er behov for det.

 

Når det gjelder meg er jeg nesten alltid til å stole på. Alltid når det gjelder følsomme ting. (tror jeg da) Det gjelder litt med hvem som forteller det. Er det noen jeg ikke helt kan stole på (som har sagt møkk jeg har fortalt dem før) kan jeg godt finne på å si ting tilbake...men i 95% av tilfellene kan jeg holde på hemmeligheter.

Lenke til kommentar

Det finnes vell folk som jeg stoler 100% på, det er personer jeg kan fortelle alt til. Personer som jeg hadde offret livet for, og som jeg tror hadde gjort det samme igjen. Men jeg tror egentlig at under veldig spesielle omstendigheter kan man bare stole 100% på seg selv.

Men hvor godt kjenner du egentlig en annen person? Har opplevd en del ting i det sisete som har gjort at jeg har tenkt ekstremt mye på dette.

 

Det er helt umulig å vite hva en annen person tenker på.

Lenke til kommentar

Man kan ikke stole 100% på noen!

selfølgelig oppmot, men ikke 100%

 

eks

 

1. venner, de kan glippe å si noe de ikke trodde var så viktig til en annen venn "ikke si det her til noen men..."

 

2. Familie si til din mor og far noe dritt du har gjort si da har brukt dop og banka opp småunger da ser du du ikke kan stole på dem

 

3. Kjæreste, burde man ikke stole på de? "jeg elsker deg for alltid..." Slutt og et respektløst helvette.

 

4. En selv, "nå skal jeg slutte å røyke". "nå skal jeg bli flinkere på skolen"

Lenke til kommentar

jeg stoler på bestevenninnene mine, mamma og pappa. jeg kan i vartfall fortelle pappa alt, ingeting sjokker han virker det som.

stoler selvsagt på kjæresten min, men vi har fortsatt mye å lære om hverandre og da skal man være litt forsiktig i starten, mener jeg!

 

for at jeg skal stole på noen trenger jeg respekt, trygghet,og at det føles normalt og snakke med den personen. at jeg kjenner personen godt, det er vel en selvfølge! jeg vil at de skal stole like mye på meg, og tørre å snakke med meg viss det skulle være noe. jeg må ikke være redd for å fortelle noe til personen..

 

 

men som mange sier, man kan aldri stole 100 % på noe...man vet jo aldri som kan skje etter noen år, er personen du stolte på den samme?

:hmm:

Lenke til kommentar

Stoler kun på en person 100% å det er en kompis som jeg vet aldri vil si noe jeg har sagt han skal holde tett om.

 

Stoler hvertfall ikke på eventuelle kjærester, for blir det slutt på en litt dum måte så ser de snart sitt snitt til hevn med og fortelle eventuelle ting som jeg ikke vil skal se dagens lys.

Lenke til kommentar

Jeg stoler ikke 100% på noen. Ikke engang meg selv. mye kan skje og om man lover noe ovenfor seg selv, er det forskjellige ting som kan oppstå og man kan få seg til å ombestemme seg.

 

Men av og til er man bare nødt å betro seg til noen.

Endret av premium
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ikke noen kriterier tror jeg.. De jeg stoler på, stoler jeg på, Punktum. Det er bare slikt.

Jeg tror det er 4 personer jeg stoler fullt og helt på her i verden..

-Meg selv

-Mamma

-Pappa

-Kaiern

 

Edit: Glemte kriteriene.

Endret av Eline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...