Gå til innhold

Dell Inspiron 6000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har gjennom en rekke anmeldelser fått klare inntrykk av at tastaturet ikke er helt som man skulle ønske. Piltastene, PageUp/PageDown, Home/End og Delete skal visstnok ligge andre steder. Har dere problemer med dette?

 

:hmm:

hehe.. dataen er perfekt, tastaturet syns jeg er helt konge! men museknappen kansje laga litt for høy (click) :thumbup:

Lenke til kommentar
Har gjennom en rekke anmeldelser fått klare inntrykk av at tastaturet ikke er helt som man skulle ønske. Piltastene, PageUp/PageDown, Home/End og Delete skal visstnok ligge andre steder. Har dere problemer med dette?

 

:hmm:

hehe.. dataen er perfekt, tastaturet syns jeg er helt konge! men museknappen kansje laga litt for høy (click) :thumbup:

Hehe. Stoler på deg da larssen. :D

Lenke til kommentar
Har 512mb ram. Kjørte en ny test og fikk 2800. Har nå klokket skjermkortet litt og skal ta en ny test. Syntes du fikk lite enda du har større cpu og mere ram. 

 

Kan skjermkortet eventuelt tas ut og byttes med et annet? Har noen av dere prøvd elelr sjekket dette?

Det er mulig, men det finnes ingen andre kort enn X300-kortene til Dell som passer. Kort fra i9300 passer ikke.

Lenke til kommentar
Det er mulig, men det finnes ingen andre kort enn X300-kortene til Dell som passer. Kort fra i9300 passer ikke.

 

Ahh ok..så det å drømme om en mobility X700 i 6000'en blir nytteløst? Dvs..at om jeg hadde fått tak i en m x700 så hadde den ikke passet i?

Det går nok ikke, med mindre Dell lager et nytt skjermkort til den.

Dell i6000 med X700 hadde vært supert. :(

Lenke til kommentar
Det går nok ikke, med mindre Dell lager et nytt skjermkort til den.

Dell i6000 med X700 hadde vært supert. 

 

Ahh jeg skjønner. Så ATI har spesiallaget X300 for å passe i 6000. Ja det er vel slik i den bærbare verden. Ikke rart jeg etter 2 dager med leting etter separate mobility kort i alle verdens nettbutikker ikke fant noe som helst LOL...

Lenke til kommentar
https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27

 

men catalyst driver har kun support for X700 og X800 kortene..  :hmm:

 

finns det driver til X300?

Last ned Catalyst 5.6 til stasjonær og bruk Mobility Modder. :)

takk for svaret Fredrik Larsen.. Men en ting til. Hvis jeg innstalerer ati drivera og det skjer noe gale med skjermkortet eller skjermen, får jeg fortsatt garanti og support med Dell?

Lenke til kommentar
https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27

 

men catalyst driver har kun support for X700 og X800 kortene..  :hmm:

 

finns det driver til X300?

Last ned Catalyst 5.6 til stasjonær og bruk Mobility Modder. :)

takk for svaret Fredrik Larsen.. Men en ting til. Hvis jeg innstalerer ati drivera og det skjer noe gale med skjermkortet eller skjermen, får jeg fortsatt garanti og support med Dell?

Selvfølgelig. Dem kan ikke se at du har noen andre drivere, dessuten er det ikke noe "galt" med disse. Det er originale ATI-drivere. :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg lagt inn nye drivere til skjermkortet, og funka greit det, så nå kjører jeg en 3d-mark 03 test til her.

 

Men merkelig; denne gangen viser den bare et mindre bilde i midten, med en svart kant rundt resten. (tidligere har bildet fylt hele skjermen), og fikk 2746...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...